ساخت 12 هزار واحد مسکونی با مشارکت بسیج سازندگی

ساخت 12 هزار واحد مسکونی با مشارکت بسیج سازندگی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۵۹ | ۱۴۰۳/۰۲/۱۲

ابوالفضل طهماسبی جانشین بسیج سازندگی مستضعفین گفت: بیش از 12 هزار واحد مسکونی در کل کشور با مشارکت مردمی و گروه های بسیجی ساخته شده است‌.

به گزارش اخبار ساختمان، سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین سازمان بسیج سازندگی - در نشست خبری نخستین گردهمایی گروه های مردمی و جهادی در بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی با مشارکت بسیج مستضعفین، اظهار کرد: در سال 1402 در حوزه مرمت و تکمیل واحدهای مسکونی اقشار آسیب پذیر و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بیش از 12 هزار خانه را ساختیم. به 1638 روستا آبرسانی کردیم، همچنین آسفالت 1700 کیلومتر راه مزارع روستایی انجام شد و در بخش آبخیزداری نیز 834 پروژه به اجرا رسیده است.

وی همچنین گفت: در طرح کرامت که در مناطق حاشیه نشین انجام می شود نیز تا کنون توانسته ایم اقدامات مناسبی را انجام دهیم و امیدوار هستیم تا در ادامه نیز بتوانیم اقدامات بیشتری در این حوزه به سرانجام برسانیم.

سردار طهماسبی ادامه داد: در سال 1402، 20 هزار و 262 پروژه با مشارکت 12 هزار گروه جهادی اجرا کردیم و در سال جاری نیز به دنبال این هستیم تا با همکاری وزارت راه و شهرسازی و حضور گروه های جهادی بتوانیم شعار سال را در این بخش محقق کنیم.

جانشین سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: در حال حاضر قریب به 60 هزار گروه جهادی فعال در سطح در کشور داریم کهاز این تعداد 51 هزار گروه جهادی شناسنامه دار هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز اول گردهمایی (16 اردیبهشت) با حضور کارشناسان وزارت راه و شهرسازی، شرکت بازآفرینی شهری ایران، شرکت عمران شهرهای جدید، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار می شود و در روز دوم (17 اردیبهشت) نیز تفاهمنامه همکاری میان مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و نیز چندین تفاهمنامه با شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی منعقد خواهد شد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman