مسکن مهر در سمنان متقاضی ندارد

مسکن مهر در سمنان متقاضی ندارد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۳۷ | ۱۳۹۸/۰۵/۰۱

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۲۲۰ واحد مسکونی مهر در حال ساخت با وجود پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی در شهر سمنان متقاضی ندارد.
به گزارش اخبار ساختمان، حسین دهقان افزود: ۳۲ واحد مسکونی مهر تعاونی آرایشگران شهر سمنان به دلیل اختلاف بین متقاضیان و پیمانکار تاکنون به بهره برداری نرسیده و مراجع قضایی پیگیر رفع مشکلات این افراد هستند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ۳۲ واحد از ساختمان‌های مسکن مهر متعلق به یکی دیگر از تعاونی‌های شهر سمنان در سال‌های گذشته بهره‌برداری نشد که پیگیری‌ها برای تکمیل این طرح ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان تصریح کرد: ۲۴۰ واحد مسکونی در شهر گرمسار اکنون فاقد متقاضی است که با اجرای طرح خود مالک امیدواریم در سالهای آینده این واحدها به فروش برسد.

دهقان ادامه داد: ۳۰۰ واحد مسکونی مهر در شهر دامغان فاقد متقاضی است که با اجرای طرح خود مالک و واگذری طرح به بخش خصوصی می توان برای تکمیل این طرح ها اقدام کرد.

وی اضافه کرد: در سال های گذشته ۱۱۲ واحد مسکونی در هشت بلوک برای افراد تحت پوشش بهزیستی در استان در حال ساخت بود که تاکنون پنج بلوک به بهره برداری رسیده و سه بلوک دیگر در آینده عملیات ساخت آن به اتمام می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: تکمیل واحدهای مسکونی مهر در استان از اولویت های کاری است که با برنامه ریزی اصولی برای رفع این چالش اقدام می شود.

در ۱۳ سال گذشته بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی مهر در استان سمنان ساخته شد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ،مهر ،ساخت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman