قفل دیجیتال چیست؟ معرفی قفل هوشمند کاداس

قفل دیجیتال چیست؟ معرفی قفل هوشمند کاداس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۴۷ | ۱۴۰۰/۰۲/۰۷

هدیه ارزشمند محصول کارآمدی مانند قفل دیجیتال امنیت بالا و سهولت در استفاده است که سبب ایجاد احساس آرامش بسیار بیشتری نسبت به قفل‌های معمولی در ذهن کاربر می‌گردد.

به گزارش اخبار ساختمان، قفل دیجیتال همان قفل‌های الکترونیکی هستند که برای دسترسی و تردد نیازی به استفاده از کلیدهای فیزیکی ندارند. آنها به عنوان جایگزینی برای قفل‌های مکانیکی معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با ویژگی‌های خودکار خود و بسته به کاربردشان، یک راه حل امنیتی خلاقانه برای کاربر محسوب می‌شوند. مانند هر قفل دیگری، قفل‌های دیجیتال نیز از یک زبانه یا پیچ‌های خاص تشکیل شده و از طریق وارد شدن زبانه به فضای خاص درون درب و یا قاب درب، از دسترسی افراد ناشناس و متفرقه جلوگیری می‌کنند. در واقع آنچه تفاوت دارد نحوه کنترل قفل یا زبانه است. قفل‌های دیجیتال با استفاده از مواردی مانند پین کد، اثر انگشت، تلفن‌های هوشمند و موارد دیگر کار می‌کنند.

 

قفل دیجیتال کاداس


چرا باید از قفل دیجیتال استفاده کنید؟

 

استفاده از قفل دیجیتال نه تنها مزایای ویژه‌ای برای کاربر دارد؛ بلکه به طور کلی نسبت به سایر اقدامات امنیتی مقرون‌به‌صرفه‌تر است. به همین دلیل نیز می‌تواند امنیت مالی زیادی برای شما تامین کند. از این رو قفل دیجیتال به دلیل ایجاد امنیت بالا و امکانات بی‌‌نظیر زیادی که دارد؛ محبوبیت بسیاری میان اقشار مختلف جامعه پیداکرده‌ است. بر این اساس امروزه مدیران مشاغل مختلف ترجیح می‌‌دهند با استفاده از قفل‌‌های دیجیتال امنیت دفتر مدیریت و محل کارشان را تأمین کنند. از سوی دیگر این پیشرفت تکتولوژی سبب شده تا در اکثر هتل‌ها از قفل‌های کارتی دیجیتال به جای قفل‌های معمولی و مکانیکی استفاده شود. به این ترتیب امنیت و رفاه مسافران افزایش پیدا می‌کند.

 

بد نیست بدانید که اماکن عمومی‌ و ادارات تنها گزینه‌‌های مناسب برای کاربرد قفل‌ دیجیتال نیستند. بسیاری از منازل مسکونی اعم از آپارتمان‌ها، حیاط‌های شخصی و ویلاها نیز این روزها به قفل دیجیتال مجهز هستند تا علاوه بر حصول امنیت اهالی منزل، از مزایای بی ‌شماری مانند برقراری سطح امنیت بالا در کنار اقدامات امنیتی دیگر همچون دوربین‌های مداربسته بهره‌‌مند شوند.

 

از جمله امتیازاتی که قفل دیجیتال برای کاربران دارد می‌توان به زیبایی طراحی، امنیت بالا، امکانات کنترلی و مدیریت ورود و خروج از راه دور و عدم نیاز به حمل کلیدهای فیزیکی در این کالای هوشمند اشاره کرد. این امکانات جذابی هر فردی را به خرید قفل دیجیتال ترغیب می‌کند.

 

دلایل محبوبیت قفل دیجیتال کاداس

 

همانطور که می‌دانید در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اقدامات برای همه افراد جامعه، رعایت بهداشت علی‌الخصوص در مکان‌های عمومی و اداری است. قفل دیجیتال به دلیل ماهیت و کارایی خود، بدون نیاز به تماس دست با دستگیره توانسته این مهم را حاصل نماید. اما تنها این دلیل برای انتخاب این محصول هوشمند و امنیتی کافی نیست. قفل دیجیتال کاداس با دارا بودن مزایایی همانند گزینه‌های زیر، امروزه جزو اقلام محبوب صاحبین منازل، دفاتر و هتل‌ها می‌باشد. 

تصویری از یک قفل هوشمند

دسترسی آسان و بدون کلید

به وسیله روش‌های دسترسی امن و بدون کلید مانند رمز، کارت، اثر انگشت و تلفن همراه به راحتی می‌توانید درب ورودی مورد نظر را باز و یا بسته کنید. به این ترتیب دردسرهای حمل و جابجایی دسته کلیدهای حجیم برای همیشه از بین می‌رود.

امنیت درب

با وجود ویژگی‌های امنیتی فوق‌العاده بالا در قفل دیجیتال همانند قفل کودک، سیستم ضد سرقت، سیستم اعلام حریق و… دیگر لزومی به تحمل نگرانی و استرس برای امنیت خانه و اعضای خانواده‌تان نیست.

طراحی جذاب و مدرن

قفل‌های دیجیتال با داشتن تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ، برای هر نوع سلیقه و سبک معماری مناسب می‌باشند. طراحی مدرن و جذاب آنها، حس زیبایی ‌فریبنده‌ای را در همان ابتدا به ذهن بیننده القا می‌کند که در نوع خود بی‌همتاست.

کنترل و مدیریت از راه دور

با خرید تجهیزات هوشمند جانبی مانند کیت، ارتباط دهنده و… می‌توانید قفل دیجیتال خود را به تلفن همراه یا ریموت کنترل متصل کرده و درب ورودی را به صورت بی‌سیم و از راه دور باز و بسته کنید.

قفل دیجیتال آداک

 

قفل دیجیتال بدون دستگیره

 

آداک لاک به دلیل سابقه طولانی در ارائه انواع قفل‌ها و دستگیره‌های دیجیتال و هوشمند، نامی‌ شناخته‌ شده‌ در ایران است. سبقه این برند و پیشینه کاری ما سبب شده تا خیال مشتریان از بابت کیفیت و خدمات پس از فروش محصولات راحت باشد. 


تجربه درخشان آداک در ارائه خدمات به مشتریان و سهولت دسترسی به پشتیبانی و خدمات پس از فروش، در کنار امکانات دیگری مانند مشاوره و راهنمایی که در اختیار کاربر قرار می‌دهیم سبب شده تا قفل‌های دیجیتال این برند جایگاه اول را در بازار قفل هوشمند پیدا کرده و به اولویت بسیاری از مشتریان برای خرید تبدیل شود. همچنین طراحی زیبا و چشم‌نواز در کنار کیفیت ساخت یکی دیگر از نقاط قوت این قفل‌های دیجیتال محسوب می‌شوند.


از سوی دیگر ویژگی‌هایی مانند سیستم ضد هک، رمز تصادفی، ورود دو مرحله‌ای در مواقع سفر و هشدار تهاجم به درب ورودی از جمله مواردی هستند که خیال کاربران را از بابت امنیت اماکن مورد نظرشان راحت می‌کنند. مجموعه آداک با ارائه مناسب‌ترین قیمت در ارائه قفل دیجیتال اثبات کرده که همواره منافع مصرف‌کننده در اولویت است. از این رو بسیاری از مشتریان، خرید این برند را در مقایسه با سایر کالاهای موجود در بازار ترجیح می‌دهند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman