مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد:

تامین زمین برای طرح مسکن ملی در فارس

تامین زمین برای طرح مسکن ملی در فارس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۲۸ | ۱۴۰۰/۰۴/۰۱

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در حاشیه سفر به استان فارس با همراهی رئیس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی انجام شد از تامین زمین کافی توسط سازمان ملی زمین و مسکن برای تمامی افرادی که در استان فارس برای طرح اقدام ملی مسکن وجه واریز کرده‌اند خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در حاشیه سفر به استان فارس با همراهی محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی انجام شد از تامین زمین کافی توسط سازمان ملی زمین و مسکن برای تمامی افرادی که در استان فارس برای طرح اقدام ملی مسکن وجه واریز کرده‌اند خبر داد.

احمد اصغری‌مهرآبادی اظهار کرد: در سطح استان فارس ۶۷ هزار مورد ثبت‌نام برای طرح ملی مسکن انجام شده که از این تعداد در حدود ۱۷ هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند و ۶ هزار و ۲۰۰ نفر وجه واریز کرده‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه سازمان ملی زمین و مسکن برای تمامی افرادی که در سطح استان فارس واریز وجه انجام داده اند زمین مورد نیاز ساخت واحد مسکونی تامین کرده است، اضافه کرد: امروز همچنین از زمین‌های ۱۰ هکتاری جهرم که قرار است به‌منظور ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی به محدوده شهر الحاق شود هم بازدیدی داشتیم.

وی همچنین در بازدیدهای جداگانه از پروژه ۱۶۰ واحد مسکونی مشارکتی، پروژه ۹۶ واحدی تعاونی مسکن مهر قطب آباد و پروژه‌های ۲۰۰ واحدی و ۱۲۰ واحدی مسکن مهر خود مالک باب انار خفر نیز دیدار کرد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است تا‌کنون از مجموع ۲۹۵ هزار نفر واجد شرایط برای طرح اقدام ملی در سراسر کشور ۱۲۶ هزار نفر وجه واریز کرده‌اند که سازمان ملی زمین و مسکن موظف است زمین لازم برای ساخت واحدهای مسکونی را برای آن‌ها تامین نماید.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman