مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان مطرح کرد:

گرانی مصالح ساختمانی قابل قبول نیست

گرانی مصالح ساختمانی قابل قبول نیست
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۰ | ۱۴۰۰/۰۴/۲۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه گرانی قیمت مصالح ساختمانی به هیچ وجه قابل قبول نیست، گفت: ما هم از قیمت میلگرد شگفت‌ زده‌ایم.
به گزارش اخبار ساختمان، مسعود بیات‌منش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در واکنش به گرانی‌های مسکن ملی اظهار داشت: در روزهای نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استقبال زیادی از سوی شهروندان شد چرا که هم قیمت و هم شرایط این طرح خوب بود؛ ولی متاسفانه در طول یک سال گذشته شاهد روند افزایشی توجیه‌ناپذیر مصالح ساختمانی در کشور بودیم.

وی گفت: ماهم این موضوع را از دولت محترم مطالبه می‌کنیم که چرا باید قیمت مصالح ساختمانی که صفر تا صد آن در کشور ساخته می‌شود افزایش چند برابری در طول یک سال گذشته به خود ببیند؛ باید بدانیم مشکل کار کجاست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه به خاطر گرانی‌ ناگهانی قیمت مسکن ملی بسیاری از متقاضیان اعتراض خود را به ما اعلام کرده‌اند،گفت: حق با متقاضیان است چرا که افزایش قیمت این چنینی به صلاح نیست و باید مسئولان فکری به حال آن بکنند.

وی تاکید کرد: ماهم از قیمت میلگرد شگفت زده‌ایم و متاسفانه مصالح اصلی ساختمانی در یک سال گذشته رشد چند برابری داشته‌اند و بسیاری از پیمانکاران طرح اقدام ملی مسکن با مشکل مواجه شده‌اند. همین موضوع سبب شده که قرارداد پیمانکاران تعدیل بخورد و قیمت هر متر مربع ساختمان از 2 میلیون تومان به چهار میلیون تومان افزایش یابد.

بیات‌منش با بیان اینکه حدود 15 هزار نفر متقاضی مسکن ملی در زنجان وجود دارد، گفت: فعلاً پرداخت‌های متقاضیان مسکن ملی منظم بوده ولی با این شرایط پیش‌بینی می‌شود در آینده کمی در پرداخت‌ها مشکل وجود داشته باشد.

تسنیم

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman