بهره‏‌برداری از پلاسکو با تاییدیه آتش‌نشانی

بهره‏‌برداری از پلاسکو با تاییدیه آتش‌نشانی
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۴ | ۱۴۰۰/۱۰/۰۴

مدیرعامل سازمان آتش‏‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اساس توافق صورت گرفته در جلسه با مسوولان بنیاد مستضعفان، اطمینان داده شده که ساختمان پلاسکو بدون تاییدیه آتش‏‌نشانی به بهره‏‌برداری نخواهد رسید.
به گزارش اخبار ساختمان، مهدی داوری در تشریح عدم‌تخصیص عوارض ایمنی ساختمان به سازمان آتش‏‌نشانی و پیش‌بینی آن در قانون توسط شورای اسلامی شهر تهران گفت: درآمدی که از عوارض ایمنی ساختمان کسب می‌شود، باید به برنامه‏‌های توسعه‏‌ای سازمان آتش‏‌نشانی تخصیص داده شود.

وی افزود: با توجه به تغییری که در زیرساخت‏‌ها اتفاق افتاده بود و از نظر سیستم مالی نقص‏‌هایی وجود داشت، باید این نقص‏‌ها رفع و سیستم تکمیل می‏‌شد؛ بنابراین حدود دو ماه این تخصیص صورت نگرفت.

داوری ادامه داد: رایزنی‏‌هایی انجام و اطلاعات تکمیلی نیز اعمال شده است. همچنین از طرف حوزه معاونت مالی شهرداری تهران این اطمینان داده شده که بابت این دو ماه زمانی که برای تکمیل شبکه صرف شد، مبالغی به سازمان آتش‏‌نشانی بازگردانده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره اخذ تاییدیه ایمنی ساختمان پلاسکو نیز گفت: کارشناسان سازمان آتش‏‌نشانی به ساختمان مراجعه کرده و بازدیدی انجام داده و اگر نواقصی بوده به آنها اطلاع داده‏‌اند.

دنیای اقتصاد

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman