از مسکن خبرنگاران چه خبر؟

از مسکن خبرنگاران چه خبر؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۹ | ۱۴۰۰/۱۰/۱۵

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت راه و شهرسازی از آمادگی این وزارتخانه برای تامین مسکن خبرنگاران با همکاری وزارت ارشاد خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، سیدفرزاد نجات‌نیا با اشاره به آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای مشارکت و همکاری با ارگانهای مختلف از جمله ساخت مسکن خبرنگاران، اظهار کرد: جهش تولید مسکن مورد استقبال زیادی از سوی اقشار مختلف مردم قرار گرفته است، وجود شرایط کم نظیری در این طرح از تامین زمین دولتی گرفته تا تسهیلات با دوره تنفس و تخفیفات مناسب در خدمات نظام مهندسی، عوارض پروانه شهرداری و انشعابات به خصوص برای دهک‌های کم‌درآمد باعث استقبال مردم شده است.

وی ادامه داد: تاکنون از 720 شهری که سامانه ثمن وزارت راه و شهرسازی امکان ثبت‌نام دارند،‌ حدود 2.5 میلیون متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این،‌ با ابلاغ دستورالعمل ثبت‌نام آقایان مجرد در نهضت ملی مسکن توسط وزیر راه و شهرسازی پیش‌بینی می‌شود تعداد ثبت‌نام ها به بیش از چهار میلیون خواهد رسید.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه خبرنگاران قشر بینای جامعه، مسئول اطلاع رسانی به مردم و خط مقدم تبلیغ کارآمدی نظام هستند تصریح کرد: این قشر باید مورد توجه قرار بگیرند و طبق تفاهمنامه فی مابین بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت راه و شهرسازی در این رابطه منعقد شده، این عزیزان نیز می توانند با معرفی از ارشاد از تسهیلات پیش بینی شده در طرح جهش تولید مسکن بهره مند شوند.

نجات‌نیا بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی آمادگی همکاری با تمام ارگانها از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین مسکن خبرنگاران را دارد.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن خبرنگاران 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman