بازدید میدانی از پروژه های شاخص در منطقه 4 پایتخت

بازدید میدانی از پروژه های شاخص در منطقه 4 پایتخت
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۰۹ | ۱۴۰۱/۰۳/۰۳

امروز سه‌شنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۱، نظارت ستادی حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ با حضور مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به همراه هیات همراه درمنطقه ۴ اجرا شد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 در این بازدید که با حضور دکتر گلشنی مدیر کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق، معاون مدیر کل و مدیران و متخصصان اداره کل، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۴ و روسای ادارات نظارت و اجرا، حمل و نقل عمومی و فنی و مهندسی این منطقه برگزار شد، طی بازدید چهار ساعته‌ای از سطح منطقه در قالب هفت گروه با تمرکز بر پروژه های شاخص انجام شد.

 

شایان ذکر است پروژه های انجام شده در سال ۱۴۰۰ شامل اصلاحات هندسی، تثبیت خشکه‌چین‌ها، پایانه‌ها و سایر تجهیزات و تسهیلات حمل و نقل عمومی و حمل و نقل پاک شامل مسیرهای دوچرخه و خانه‌های دوچرخه  و خانه اسکوتر وضعیت نگهداشت بود.

 

از موارد بازدید می توان به خانه اسکوتر، اصلاح هندسی و تعریض معبر صدوقی، پل غیر همسطح فرجام، مسقف سازی پایانه علم و صنعت، پایانه رسالت، تعریض کندرو جلوی درب وزارت اطلاعات، پروژه باغ آسمان، نرده بتنی شهید  زین الدین، ساماندهی معبر و احداث رفیوژ شمیران نو اشاره کرد.

 

گفتنی است پس از بازدید میدانی از پروژه های منطقه 4 طی نشست چندساعته ای درباره موضوعات و مشکلات این منطقه بحث وتبادل نظر شد.

 


برچسب ها:

شهرداری منطقه 4 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman