نایب رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد خبر داد؛

تمدید زمان فروش زمین مسکن مهر هشتگرد

تمدید زمان فروش زمین مسکن مهر هشتگرد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۵ | ۱۳۹۸/۰۶/۰۳

طرح واگذاری زمین های مسکن مهر به ساکنان واحدهای ساخته شده در این اراضی مدت ها پیش در قالب یک طرح کلید خورد و دولت تصمیم گرفت با حذف عنوان «۹۹ ساله»، مالکیت کامل مسکن مهر را به مردم واگذار کند.
به گزارش اخبار ساختمان، در همین راستا به منظور خدمت رسانی به مردم و تسهیل در خرید زمین، شرکت عمران شهرجدید هشتگرد برای اقشار مختلف جامعه تخفیف‌های مختلفی در نظر گرفت.

نایب رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد ضمن اشاره به تخفیف‌های در نظر گرفته شده ، اظهار داشت: شرکت عمران شهرجدید هشتگرد برای متقاضیانی که تمایل به پرداخت نقدی سهم عرصه و تسویه حساب کامل دارند۳۰ درصد تخفیف و برای متقاضیانی که به صورت اقساطی اقدام نمایند ۲۰ درصد نقد و الباقی به صورت پرداخت قسطی پنج ساله منظورشده است.

محمد علی حاجی زاده افزود: این تخفیف‌ها برای افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی هستند در صورت پرداخت نقدی علاوه بر ۳۰ درصد تخفیف، ۲۰ درصد تخفیف دیگر نیز لحاظ شده است.

نایب رئیس هیأت مدیره شرکت عمران هشتگرد از ارائه تخفیف ویژه افزون بر تخفیف‌های قبلی برای فروش زمین مسکن مهر این شهر خبر داد و گفت: علاوه بر تخفیف‌های قبلی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر ۱۵درصد تخفیف برای فروش عرصه مسکن مهر به متقاضیان در نظر گرفته شده است.

حاجی‌زاده تصریح کرد:‌ این تخفیف‌ها بر اساس مصوبه مجمع عملیاتی شده است، در صورتیکه متقاضیان تا پایان شهریور برای خرید عرصه به صورت نقدی اقدام کنند می‌توانند زمین خود را به قیمت مناسبی خریداری کنند.

نایب رئیس هیأت ‌مدیره شرکت عمران هشتگرد گفت: حدود ۸۲ پروژه مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد وجود دارد که قیمت کارشناسی حدود ۴۰ پروژه مشخص شده و مابقی قیمت‌ها نیز بزودی مشخص و فروش عرصه آنها نیز آغاز خواهد شد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ،مهر ،هشتگرد ،قیمت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman