۱۱۶۰ واحد مسکن مهر در فارس افتتاح شد

۱۱۶۰ واحد مسکن مهر در فارس افتتاح شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۷ | ۱۳۹۸/۰۶/۰۳

یک هزار و ۱۶۰ واحد مسکن مهر در شیراز و سایر شهرهای استان فارس روز شنبه به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
به گزارش اخبار ساختمان، در نخستین روز از هفته دولت امسال ۳۴۰واحد مسکن مهر در شیراز،۳۳۵ واحد در نی ریز ،۱۹۶ واحد در نورآباد ممسنی،۱۲۲ واحد در داراب، ۶۶ واحد اقلید، ۵۰ واحد استهبان، ۲۳ واحد کازرون، ۲۰واحد مهر امام رضا شیراز، ۶ واحد جهرم و ۲ واحد در فسا به بهره‌برداری رسید.

استاندار فارس شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌ مسکن مهر ۲۹۷ واحدی "هزار" در شیراز گفت: از ابتدای شروع ساخت این مجموعه در جریان کار آن قرار داشتم و اطلاع دارم در عملیات ساخت، از مصالح و امکانات بسیار مناسبی بهره برده شده است.

عنایت الله رحیمی افزود: تاکنون ۱۲۳ هزار واحد مسکن مهر توسط دولت در فارس ساخته و به متقاضیان تحویل داده شده است و پیش بینی می‌شود که تا دیماه امسال پرونده مسکن مهر در این استان به طور کامل بسته شود.

در ادامه این آیین، کلید یکی از واحدهای مسکونی هزار بطور نمادین به مالک آن تحویل شد و همزمان نیز یک هزار و ۱۶۰ واحد مسکن مهر در سایر شهرستانهای فارس افتتاح شد.

۹۴ درصد مسکن مهر فارس تکمیل شده است

سرپرست بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان فارس نیز در این آئین گفت: در اولین روز از هفته دولت ۱۱۶۰ واحد مسکونی مسکن مهر در ۱۰ نقطه شهری استان فارس به طور همزمان افتتاح شد.

علی گودرزی با بیان اینکه ۹۴ درصد مسکن‌های مهر در استان فارس افتتاح شده است، افزود: ۶ هزار و ۴۶۶ واحد مسکن مهر در این استان باقی مانده که دو هرار و ۷۵۹ واحد آن متعلق به شهرهایی با بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت است.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا دیماه امسال، پرونده ساخت مسکن مهر استان فارس به طور کلی تکمیل شود.

ایرنا

برچسب ها:

ساخت ،مسکن ،مهر 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman