بیش از 13000 آزمایش فنی و تخصصی در پروژه طرح گرمسیری به ثبت رسید

بیش از 13000 آزمایش فنی و تخصصی در پروژه طرح گرمسیری به ثبت رسید
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۸ | ۱۴۰۱/۰۳/۱۸

طی سال گذشته شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق شد در پروژه طرح گرمسیری 13 هزار و 142 مورد آزمایش فنی و تخصصی را به ثبت برساند.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، بهروز حیدری مدیر اجرایی آزمایشگاه پروژه طرح گرمسیری گفت: پروژه طرح گرمسیری بی شک یکی از بزرگترین و مهم ترین پروژه های عمرانی ملی و بزرگ کشور است که با مسوولیت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به عنوان کارفرما آغاز شده است و هم اکنون این پروژه شامل سد، تونل، کانل و خط لوله به طول 460 کیلومتر، انجام مطالعات، ارائه خدمات آزمایشگاهی، کنترل و ارتقاء کیفی پروژه با نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حال ساخت است.

 

حیدری افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان بازوی توانمند و مشاور امین کارفرما و دستگاه نظارت در این پروژه اقدامات کنترل کیفی را با 11 واحد آزمایشگاهی و با حضور 14 نیروی متخصص و بهره گیری از تجهیزات مدرن و منحصربفرد آزمایشگاهی در بخش‌ آزمایش های خاک، بتن، مواد افزودنی، دوغاب و سیمان خدمات آزمایشگاهی را ارائه می‌کند.

 

وی ادامه داد: با توجه به توانمندی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و علاقمندی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در قراردادی جدید 2 سد خاکی دیگر نیز به این طرح افزوده شده که اقدامات کنترلی و ارتقاء کیفی این 2 سد به زودی آغاز خواهد شد.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman