بررسی روند اجرایی پروژه های واگذار شده نهضت ملی مسکن به شرکت ساب نیرو

بررسی روند اجرایی پروژه های واگذار شده نهضت ملی مسکن به شرکت ساب نیرو
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۳۷ | ۱۴۰۱/۰۳/۲۶

با حضور سرپرست شرکت عمران گلبهار جلسه بررسی روند اجرایی پروژه های واگذار شده نهضت ملی مسکن به شرکت ساب نیرو برگزار شد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، با حضور حسن خالقی مقدم سرپرست شرکت عمران گلبهار جلسه بررسی روند اجرایی پروژه های واگذار شده نهضت ملی مسکن به شرکت ساب نیرو در محل شرکت عمران گلبهار برگزار شد و آخرین وضعیت پروژه 431 واحدی شرکت مذکور در شهر جدید گلبهار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی در این جلسه خطاب به مدیران شرکت ساب نیرو ضمن تاکید بر لزوم کیفیت و زمان بندی دقیق تر اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن نسبت به پروژه های مسکن مهر، بیان کرد: دولت و نظام با تمام ظرفیت پای طرح نهضت ملی مسکن ایستاده است تا این طرح را با بهره گیری از تجربیات مسکن مهر به سرانجام مطلوبی برساند.

 

خالقی مقدم افزود: تمام تلاش دولت و وزارت راه وشهرسازی بر این است که پروژه های نهضت ملی مسکن طبق برنامه و زمانبندی پیش بینی شده پیش برود تا مردم در اثر مطول شدن پروژه ها زیان نبینند.

 

گفتنی است در این جلسه شرکت ساب نیرو ضمن استقبال از اجرای پروژه در شهر جدید گلبهار با توجه به سوابق قبلی درخواست افزایش تعداد واحد ساخت تا 1600 واحد را مطرح کرد که مقرر شد با توجه به شرایط موجود مطابق ظرفیت شرکت عمران گلبهار مساعدت لازم با شرکت مذکور به عمل آید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman