خاکبرداری ساختمان و تخریب ساختمان اصفهان

خاکبرداری ساختمان و تخریب ساختمان اصفهان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۵۱ | ۱۴۰۱/۰۴/۰۷

تخریب ساختمان قبل از خاکبرداری ساختمان باید به درستی انجام شود در غیر اینصورت خسارت و هزینه های زیادی را در پی دارد.

به گزارش اخبار ساختمان، تخریب ساختمان یکی از عملیات بسیار پیچده قبل از خاکبر داری می باشد. اصولا ساختمان هایی که دارای بافت قدیمی و فرسوده هستند و قابل سکونت نمی باشند از نظر قانونی باید تخریب شوند. از نظر امنیتی نیز ساختمان های مسکونی قدیمی می توانند در طی زمان بسیار خطرناک باشند چون احتمال ریزش دارند. برای تخریب یک ساختمان نیاز به یک برنامه ریزی و فرایند از پیش تعیین شده است علاوه بر اینها پیدا کردن یک تیم تخریب ساختمان حرفه ای  که جزء مهم ترین و اصلی ترین بخش عملیات این کار می باشد.

 

قبل ازفرایند تخریب، کارشناسان باید نحوه تخریب را مشخص کنند. در تخریب ساختمان روش های مختلفی وجود دارد که بسته به شرایط  و بافت فرسوده ساختمان متفاوت است. گروه کارشناسان حرفه ای تخریب ساختمان در اصفهان باید با نحوه تخریب و همچنین چگونگی تخریب ، جابه جایی آوار، مواد، جرم فیزیکی آشنایی کامل داشته باشد. کم تجربه بودن در این عملیات ممکن است باعث خسارت های جبران ناپذیری شود.

 

در مرحله اول کارشناسان باید بر اساس روش های تخریب استاندارد، ساختمان را ازتمام زاویا مانند مصالح به کار رفته، روش ساخت ساختمان فرسوده، ترافیک محل مورد نظر، کد های ساختمانی و... بسنجد و از این طریق بهترین روش را برای تخریب ساختمان انتخاب کند.

 

در طرح تخریب انتخاب شده توسط کارشناس باید تمامی تجهیزات و ماشین آلات مانند انواع بیل های مکانیکی، بلدوزرها، کامیون و ... مورد استفاده را نیز مشخص کند. همچنین باید در نظر بگیرد که جابه جایی مصالح، آوار، مواد خطرناک مانند آزبست، مواد قابل اشتعال و مواد معدنی چگونه جابه جا شود و با کمترین آسیب باید این کار انجام شود.

 

عملیات تخریب ساختمان

 

عملیات تخریب ساختمان یک کار گروهی است که باید طبق استاندارد های آن انجام گیرد مهندسان حرفه ای تخریب ساختمان یک محیط ایمن با تایید همه مجوزها را برای تیم خود فراهم می کنند.

 

روش های مختلفی برای تخریب ساختمان های فرسوده وجود دارد مانند تخریب با بیل مکانیکی این روش معمولا برای ساختمان ها و خانه های کوچک انجام می شود. در یک درصد از پروژه های تخریب از مواد منفجره طبق شرایط خاص برای تخریب ساختمان استفاده می شود که بسیار حساس می باشد. توپ مخرب یکی دیگر از روش های تخریب ساختمان است  که به وسیله جرثقیل های بسیار بزرگ انجام می شود این روش نیز بسیار محدود است. این موارد تنها چند مورد از روش های تخریب ساختمان می باشند.

 

تخریب ساختمان قبل از خاکبرداری ساختمان باید به درستی انجام شود در غیر اینصورت خسارت و هزینه های زیادی را در پی دارد. اگر می خواهید یک ساختمان قدیمی و فرسوده را تخریب کنید و به جای آن ساختمانی جدید بسازید باید با پیدا کردن یک تیم حرفه ای در زمینه تخریب ساختمان این عملیات را با کمترین خسارت و خطر انجام دهید .

 

بهترین و معتبر ترین پیمانکاری در اصفهان

 

پیمانکاری در اصفهان

 

به‌عنوان یک شرکت مهندسی و ساختمانی با خدمات کامل، شرکت دلال باشی برای انجام پروژه های خاکبرداری در اصفهان ، گودبرداری در اصفهان  و تخریب ساختمان در اصفهان  فعالیت میکند. با استفاده از یک فرایند کاملاً پیشرفته، تیم پیمانکاری خاکبرداری ما با استفاده از برنامه‌ریزی و مراقبت‌های استراتژیک، هر پروژه را مدیریت می‌کند. بسته به نیاز پروژه شما، فرایند خود را متناسب با ساختار کار مورد نیازمان تنظیم می‌کنیم. بااین‌حال، در هر پروژه، تیم ما بدون نقص هر مرحله را اجرا خواهد کرد. شرکت دلال باشی بیش از نیم قرن تجربه در زمینه ساخت ساز در اصفهان می باشد.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman