اولین گردهمایی طراحان سهند سازه بتن

اولین گردهمایی طراحان سهند سازه بتن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۰ | ۱۴۰۱/۰۵/۲۲

در تیر ماه 1401 اولین گردهمایی طراحان ، و سازندگان و نمایندگان فروش از جمله مدیریت عامل شرکت برنز جناب دکتر یغمایی جهت استفاده وافلهای سهند سازه بتن در پروژه عظیم خود حضور به عمل آوردنند که جناب دکتر سید مجید میرحیدری مدیریت سهند سازه بتن کمال تشکر را از همه طراحان و سازندگان به عمل آوردند.

به گزارش اخبار ساختمان، در تیر ماه 1401  اولین گردهمایی طراحان ، و سازندگان و نمایندگان فروش از جمله مدیریت عامل شرکت برنز جناب دکتر یغمایی جهت استفاده وافلهای سهند سازه بتن در پروژه عظیم خود حضور به عمل آوردنند که جناب دکتر سید مجید میرحیدری مدیریت سهند سازه بتن کمال تشکر را از همه طراحان و سازندگان به عمل آوردند.

 

رویکرد این همایش:

 

دستاورد اصلی همایش : بهترین رویکرد این همایش فروش محصولات  که با علم و تکنولوژی همکاران مشکلات و موانعی که در سازه ها ایجاد میشود از بین برود. جناب دکتر حسین نژاد که تخصص ویژه ای در سازه و بنیانگذاری علم وافل دارند باعث شد که مسائل و مشکلات را به صورت کاملا رایگان در اختیار دیگران قرار دهدکه تجارب زیادی در پروژه ها ندارند. در این گردهمایی دغدغه های طراحان و مجریان و سوال هایی که در ذهنشان بود برطرف شد و این مسئله مهم ترین دستاورد این همایش تلقی میشد.

 

سهند سازه بتن

 

سخنرانی های گردهمایی سهند سازه بتن:

 

توسط جناب دکتر میرحیدری به تمام دوستان خوشامد گویی گفته شد.

 

اولین نفری که در این همایش سخنرانی کرد جناب دکتر حسین نژاد بود. ایشان در خصوص پروژه هایی که توسط تیم سهند سازه انجام داده بودند مانند پروژه بین المکللی عمارات ، پروژه افغانستان و همچنین در خصوص پروژه متروپل که به صورت غیر استاندارد طراحی و ساخته شد صحبت کردند همچنین در خصوص خریداری قالب وافل با کیفیت از شرکت سهند سازه بتن ابراز خرسندی کردند . جناب دکتر حسین نژاد در خصوص ضوابط و آیین نامه های سقف وافل به مجریان و طراحان سازه گوش زد کردند که باعث شد یک جلسه فنی و مثبت  ایجاد شود. جناب دکتر حسین نژاد درباره چکونگی انجام  پروژه ای که در ابو زبی اجراشد  که از سیستم سقف وافل توسط شرکت سهند سازه بتن به کار برده شد توضیحاتی دادند. جنای دکتر علاوه بر این که طراح سهند سازه بتن هستند جز هیئت علمی  و تیم علمی و تمامی مطالب علمی و تحقیقی سهند سازه بتن هستند که از این بابت ابراز خشنودی کردند. جناب دکتر در خصوص پروژه های بزرگی مانند بوشهر مال و شهر فرش  توضیحاتی دادند که بتوانند  این پروژه ها رااجرا و مشکلات آن ها را حل کنند. جناب دکتر حسین نژاد از همکاری با شرکت سهند سازه بتن قدردانی و تشکر کردند. که در این همایش از کارفرمایان به نام تقدیر و تشکر به عمل آورده شد.

 

شرکت برنز : در این همایش  از مهندس اقلیمی مدیریت شرکت برنزکه تامین کننده قطعات داخلی ایران خودرو هستند که برای ساختمان ها و سایت هایشان از سقف وافل استفاده کردند و به شرکت سهند سازه بتن اعتمادکردند  و همکاری  دارند قدردانی شد.

 

برج 36 طبقه اودیما :برج 36 طبقه اودیما که توسط جناب دکتر ناییج پور که از قالب های وافل در ابعاد مختلف در پروژه خود استفاده و اجرا کردند . جناب دکتر کلیپ زیبایی از برج اودیما به نمایش گذاشتند که برج اودیما بلندترین سازه های بتنی ایران است. و امکاناتی که در این برج قرار دارد صحبت کردند همچنین ایشان از فرهنگ و زادگاهشان تعریف و صحبت کردند. در این برج بدون هیچ کم و کاستی 36 طبقه سقف اجرا شده که جز افتخارات شرکت سهند سازه بتن و کارفرمای بزرگ دکتر ناییج پور است.

 

مهندس سالاری که با کار ها و افتخاراتی که در منطقه بوشهر انجام داده اند بسیار زبانزد شده اند. بوشهر مال یکی از بزرگ ترین تفریحگاه جنوب کشور و بوشهر است که با هتل ها و بوم گردی ها و سالن تئاتر قطب تفریحگاه جنوب خواهد شد. و ایشان راجب سرمایه گذاریی هایی که در این پروژه انجام شده  است که این سرمایه گذاری توسط شرکت سهند سازه بتن و سهند پلاستیک  انجام شد تشکر کردند که این کار باعث شد که دیگر سرمایه گذاران ترغیب برای سرمایه گذاری در این پروژه شوند که جناب دکتر میرحیدری پایه گذار این سرمایه گذاری است.

 

جناب آقای اشرفی عضو هیئت مدیره پلاس پلیمر : اعضای شرکت پلاس پلیمر عضو قبلی تیم شرکت سهند سازه بتن بودند که تامین کننده گرانول های شرکت سهند سازه بتن هستند. در شرکت سهند سازه بتن که باید مواد آسیبایی به گرانول تبدیل شود که شرکت پلاس پلیمر مسئول تامین این پلاستیک هستند. جناب دکتر میرحیدری با همکاری دوستانی که در پارک علم و فناوری کار می کنند یک شرکتی به نام پلاس پلیمر تاسیس کردند که بتوانند گرانول های با کیفیت و مشکلات گرانول ها را بر طرف کنند. جناب اشرفی در این همایش به دستاورد هایی که در شرکت پلاس پلیمر رسیدند صحبت کردند. مزیت مثبت این دستاورد ها : تامین کننده اصلی که پلاس پلیمر است با دوستانی که در شرکت سهند سازه بتن همکاری دارند اعتماد و اطمینان از کیفیت و مواد گرانول ها داده است. این دستاورد نقطه قوت شرکت سهند سازه بتن.

 

شرکت سهند سازه بتن

 

شرکت ایلیا : تیم بازرگانی ایلیا در بخش صادرات و تجارت بین الملل شرکت سهم بزرگی در شرکت سهند سازه بتن دارد. شرکت ایلیا  وظیفه تحویل محصولات شرکت سهند سازه بتن را از درب کارخانه تا بیرون مرز برای مشتری بر عهده دارد. فروش خارجی چالش های زیادی نسبت به فروش داخلی دارد. شرکت ایلیا جز کارامد ترین شرکت ها است که باعث شده کم ترین دغدغه را برای شرکت سهند سازه بتن دشته باشد. شرکت ایلیا دستاورد ها و ضوابط را در بحث صادرات بررسی و بیان کردند تا دیگر شرکت ها نیز دغدغه صادرات نداشته باشند و بتوانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند.

 

گردهمایی طراحان سهند سازه بتن

 

پایان همایش و جمع بندی :

 

به تمام نمایندگان به رسم یادبود و به تفکیک دیدگاه مدیریت یک تندیس و لوح سپاس داده شد و از نمایندگانی که بیشترین فعالیت را داشتند تشکر و تقدیر شد. در این مراسم از جناب مهندس عباس زاده که یکی از بهترین نمایندگان کار با قالب یک طرفه که جایگزین تیرچه یونولیت است تقدیر شد. و ایشان  دغدغه و دستاورد و کارایی قالب وافل را در کرمان بیان کرد. و مشکلات و دغدغه هایی که برای اجرای این پروژه را داشتند بیان و راه حل این مشکلات را بیان کردند.جناب مهندس  توانسته با همکاری تیم سهند سازه بتن و اجرای سقف وافل یک طرفه به جای سقف تیرچه یونولیت در کرمان که ضریب زلزله خیزی بالایی دارد بسیار موفق عمل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از این همایش میتوانید به وبسایت شرکت سهند سازه بتن مراجعه کنید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman