دریل شارژی قابل استفاده در مواقع اضطراری

دریل شارژی قابل استفاده در مواقع اضطراری
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۴ | ۱۴۰۱/۰۵/۲۲

دریل‌های شارژی یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای هر خانه و کارگاهی هستند. چه یک استادکار ماهر باشید و چه یک کاربر خانگی که به امور فنی علاقه دارد، دریل شارژی برایتان کاربردی خواهد بود.

به گزارش اخبار ساختمان، دریل‌های شارژی یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای هر خانه و کارگاهی هستند. چه یک استادکار ماهر باشید و چه یک کاربر خانگی که به امور فنی علاقه دارد، دریل شارژی برایتان کاربردی خواهد بود. همانطور که انتظار می‌رود دریل‌های شارژی نیروی خود را از باتری‌‌های شارژی تامین می‌کنند.  نیاز به یک دریل‌ شارژی زمانی بیشتر حس می‌شود  که در نزدیکی محل سوراخ‌کاری پریز برق وجود نداشته باشد یا به دلیل خطرناک بودن سوراخکاری دیواری که از زیر آن سیم برق رد شده است، برق آن فضا را قطع کرده باشیم. هرچند به جز موارد گفته شده دلایل دیگری مانند آزادی عمل بیشتر در هنگام سوراخ کاری وجود دارد چون کابل دریل‌‌های معمولی معمولا دست و پاگیر هستند و مخصوص اگر از سیم سیار بخواهیم استفاده کنیم.

 

این روزها معمولا کلید یا دریمر در دریل‌های شارژی به صورت گازی طراحی می‌شود تا با توجه به نوع سطحی که در حال سوراخ‌کاری آن هستیم بتوایم سرعت چرخش مته را تنظیم کنیم. در کلیدهای گازی کافی است که فشار بیشتری به سطح کلید وارد شود تا مته با سرعت بالاتری بچرخد. بخش با اهمیت دیگر در دریل‌ها عملکرد چپ گرد و راست گرد در آن‌ها است که با توجه به نوع پروژه، قطر سوراخکاری و... می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. شاید بسیاری از کاربران به راحتی از کنار چراغ کوچکی که در کنار مته‌ی دریل‌ها معمولا دیده می‌شود عبورد کنند و برایشان بودن یا نبودن این LED با اهمیت نباشد ولی هنگامی که کار در محیط‌های تاریک یا فضاهایی مانند داخل کابینت‌ها باشیم، این قابلیت کوچک بسیار کاربردی خواهد بود. برای خرید دریل شارژی به دسته برقی شارژی در وبسایت سازوکار مراجعه کنید.

 

دریل مگنتی

 

دریل‌ها از نظر نوع طراحی و کاربرد به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند ولی شاید یکی از انواع پر کاربرد در محیط‌های صنعتی دریل‌های مگنتی هستند. معمولا از این دریل‌ها برای سوراخکاری سطوح فولادی استفاده می‌شود. دلیل نام‌گذاری این گونه از دریل‌ها پایه‌ی مغناطیسی آن‌ها است. مدل‌های جدید این دریل‌ها سبک‌وزن بوده و برای کارگاه‌های تولیدی مناسب هستند. می‌توانید از آنها حتی در شرایط کنترل‌نشده کارگاهی استفاده کنید. همچنین در هر دو حالت عمودی و افقی قابل تنظیم هستند.


دریل مگنتی یا دریل مغناطیسی یکی از ابزارهای دقیق، قدرتمند و پرکاربرد در صنایع مختلف است. این محصول برای ایجاد سوراخ در فولاد و سایر فلزات مورد استفاده در صنایع مختلفی مثل نفتی، صنایع دریایی، راه‌آهن و خودرو سازی و کارگاه‌های جوشکاری مناسب است. با توجه به قیمت دریل مگنتی و قابل حمل بودن این محصول گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در محیط‌هایی است که امکان جابه‌جایی قطعات فلزی وجود ندارد. این محصول می‌تواند در سه حالت عمودی، افقی و برعکس در سطوح سوراخ ایجاد کند.

 

فروشگاه اینترنتی ساز و کار

 

دریل گیربکسی

 

ممکن است در پروژه‌ای که کار می‌کنیم نیاز باشد تا نیروی محرکه‌ی دریل را بتوانیم تنظیم کنیم در این شرایط دریل‌های گیربکسی یکی از بهترین‌ گزینه‌ها خواهند بود. دریل های گیربکسی اغلب دو حالته هستند که در جلوی موتور قرار می گیرند که عملکرد دریل گیربکسی را در دو حالت قدرتی و سرعتی تنظیم می نماید. این ویژگی سبب می شود تا بتوان از قدرت بالای دریل در سرعت کم بهره برد. از کارهایی که در استفاده از دریل نیاز است با سرعت کم قدرت بالایی داشته باشیم، می توان به استفاده از دریل برای قلاویز و یا باز کردن لوله به وسیله فنر لوله بازکن که بر سر دریل بسته می شود اشاره کرد. البته پیشنهاد می شود برای باز کردن لوله فاضلاب از دستگاه های لوله بازکنی استفاده شود. برای مشاهده اصلاعات بیشتر و خرید دریل گیربکسی میتوانید به وبسایت سازوکار مراجعه کنید.

 

فروشگاه اینترنتی سازوکار

 

طی سال‌های اخیر فروش اینترنتی ابزار، چه به صورت تخصصی و متداول رونق گرفته و خریداران و فروشندگان به واسطه سایت‌ها و پلتفرم‌های متعدد در این زمینه، با خطرات متعددی همراه هستند. به همین جهت، توصیه همیشگی هنگام خرید آنلاین ابزارآلات، مراحل خرید کالای مورد نظرتان بررسی شود و فروشگاه اینترنتی سازوکار با کارشناسان متخصص همراه همیشگی شما حین خرید اینترنتی هستند تا همه مراحل فروش به درستی انجام شود. سازوکار نامی آشنا در حوزه ابزار و یراق است که پس از سال ها توانسته در بازار به نامی معتبر تبدیل شود. خرید اینترنتی یکی از دلایل صرفه‌جویی در زمان، کاهش هزینه‎‌ها، دسترسی آسان و راحتی در خرید است؛ به همین جهت بیشتر مردم ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. خرید اینترنتی ابزار برقی و شارژی هم از این قاعده مستثنا نیست؛ به این ترتیب می‌توانید ابزار و ماشین آلات را به راحتی و با چند کلیک ساده تهیه و خریداری کنید.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman