حضور پر قدرت بتیس در نمایشگاه تجهیزات پزشکی بغداد

حضور پر قدرت بتیس در نمایشگاه تجهیزات پزشکی بغداد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۲۲ | ۱۴۰۱/۰۵/۲۴

پس از حضور موفق بتیس در نمایشگاه تاشکند این بار این شرکت که یکی از سفیران صنعت الکترونیک نوین کشور به شمار می آید،در نمایشگاه بغدا حضور خواهد داشت.

به گزارش اخبار ساختمان، بتیس در حالی پا به سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی ، دندانپزشکی و دارویی عراق خواهد گذاشت که طی سال های اخیر توانسته نظر بسیاری از مراکز و موسسات دولتی، درمانی، تجاری و اداری را به خود جلب کند.

 

با این حال حضور در نمایشگاه بغداد که طی روزهای یکم تا چهارم شهریورماه برگزار خواهدشد، می تواند نشان دهنده توان این شرکت به عنوان یک تولید کننده ایرانی باشد. به نظر می رسد بتیس در این رویداد بین المللی باید با رقبای مطرحی دست و پنجه نرم کند. چرا که عراق مانند ایران تحریم نیست و با توجه به ضرورت بازسازی این کشور، شرکت های زیادی در زمینه کاری بتیس حضور خواهند داشت.

 

با این حال حضور در این رویداد بین المللی نشان می دهد که این شرکت نه تنها ابایی از رقابت ندارد بلکه این قابلیت را در خود مشاهد می کند که بتواند در سایر کشورها نیز فعالیت کرده و محصولات خود را صادر کند. البته پیشتر این مهم را با حضور در اوزاکسپو که در اوایل سال جاری برگزار شد، ثابت کرده است.

 

با این حال موقعیت عراق و حضور برندهای اروپای توان و پتانسیل دیگری می طلبد. در این شرایط مجموعه بتیس با پشتوانه علمی و تجربیات گروه فنی بازرگانی خود، نمایندگی رسمی برترین برندهای دنیا در زمینه ارائه محصولات نظارتی و امنیتی از جمله،SIQURA ، TKH SECURITY SOLUTION ،COMFINO،PACOM، KEYPROCCESSOR ،FACE S.rL،COMMEND ABLOY ASSA ،INDECY را کسب نموده است.

 

همچنین با گذراندن دوره های آموزشی پیشرفته این تجهیزات در آکادمی های تخصصی مربوطه و دریافت گواهینامه های ISO 10002  و ISO10004  از شرکت QS  زوریخ در سوییس و گواهینامه بین المللی تضمین کیفیت و تکنولوژی برتر در سیستم های حفاظت الکترونیک گروه ICS اروپا در سال 2017 گواهینامه بین المللی  TQD & Windows از گروه شرکت های ICMF انگلستان در سال 2018 اطمینان خاطر و آرامش خیال برای مشتریان به همراه آورده است.

 

بهره گیری از جدیدترین فن آوری های روز دنیا، کادر مدیریتی مجرب، تیم فنی آموزش دیده و ارائه ضمانت نامه رسمی و خدمات پس از فروش تحت نام تجاری بتیس، این مجموعه را به اولین و بهترین انتخاب برای طراحی،تامین، نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی و نظارتی بدل ساخته است.

 

بتیس در ایران ثابت کرده است که همواره خود را ملزم به ارئه بهترین،با کیفیت ترین، به روز ترین و مناسب ترین خدمات به مشتریان می داند و در این زمینه همیشه تمام توان خود را به کار گرفته و می گیرد که بتواند خدماتی در خور مشتریان و نام خود داشته باشد.

 

گروه بتیس در حالی نمایشگاه بغداد حضور پیدا خواهد کرد که با دارا بودن نمایندگی فروش و نصب و خدمات بیش از 14 کمپانی معتبر طی 20 سال فعالیت خود با اعتماد بسیاری از نهادها و سازمان های دولتی همراه شود. به نحوی که در این مدت راه اندازی سیستم هوشمند مدیریت و نظارت، کنترل تردد و دسترسی، نظارت تصویری و درب های اتوماتیک بسیاری از نهادها ومراکز بزرگ صنعتی و بازرگانی را از ابتدا تا انتها یعنی مشاوره، طراحی، تامین و نصب انجام داده است.

 

از میان آنها نیز می توان به بیمارستانهای شهدای تجریش، فیروزآبادی و شریعتی تهران، شهیدطالقانی آبادان، امام علی(ع) سراوان، نبی اکرم زاهدان، گوثر لرستان،هدیش بندرعباس  وشماری از مراکز درمانی دیگر درکشور اشاره کرد.

 

تجهیز این مراکز تجربه و اعتبار خاصی برای بتیس به همراه آورده است که می تواند در نمایشگاه بغداد با تکیه بر آنها بیش از پیش توانمندی های خود را معرفی کند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman