بهترین درب ضد آب فریم لس در ایران!

بهترین درب ضد آب فریم لس در ایران!
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۰۱ | ۱۴۰۱/۰۵/۳۰

درب ضد آب و درب فریم لس، به عنوان دو محصول پرطرفدار و خاص در حوزه درب های داخلی هستند که در این محتوا به بررسی همه جانبه این موضوعات پرداخته ایم.

به گزارش اخبار ساختمان، این موضوعات از آن جهت مهم و قابل توجه هستند که بخش قابل توجهی از خریداران درب های سرویس و حمام با مشکلاتی از قیبل زرد شدن، پوسیده شدن و باد کردن درب های قدیمی خود دست و پنجه نرم می کنند که در ادامه این مقاله که کمتر از 5 دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت، به بررسی راهکار های مختلف این موضوع خواهیم پرداخت.

 

منظور از درب ضد آب حمام و سرویس بهداشتی چیست؟

 

به صورت کلی فروشندگان مختلف در حوزه فروش درب های ضد آب و سرویسی، بر اساس محصولات موجود به معرفی و بررسی ابعاد مختلف درب ها می پردازند.

 

به عنوان مثال تا چند سال گذشته، درب های ضد آب تنها محدود به درب های ABS بودند و خریداران مختلف تنها این روکش را به عنوان گزینه روی میز خود مد نظر داشتند.

 

علاوه بر درب ضد آب abs ، یکی دیگر از روک هایی که با نام ضد آب به خریداران محترم عرضه می شود، درب های مختلف با روکش pvc می باشند.

 

اما نکته اصلی که در ارتباط با تمامی این درب ها مهم و قابل توجه هستند آن است که هیچکدام از این درب ها ضد آب نبوده و فقط روکش اجرا شده بر روی آن ها تا حد قابل توجهی می تواند در مقابل نفوذ آب قوی و مقاوم باشد.

 

اما بهترین و مناسب ترین انتخاب در زمینه درب ضد آب حمام و سرویس بهداشتی درب های ضد آب پلی وود می باشند که در ادامه محتوای بهترین درب ضد آب فریم لس در ایران! به بررسی و معرفی این محصول خاص و منحصر به فرد پرداخته ایم.

 

درب ضد آب پلی وود، مناسب ترین گزینه روی میز!

 

مناسب ترین راهکار جلوگیری از زرد شدن، پوسیده شدن و تبله شدن درب های حمام و سرویس بهداشتی، انتخاب و خرید درب ضد آب پلی وود می باشد.

 

دلیل بیان این قطعیت و کیفیت از آن جهت است که زیرسازی این دربها تماما ضد آب می باشند و از تریک پلمیر و خرده های چوب که از جمله مشتقات نفتی به حساب می آیند مورد استفاده قرار می گیرد، از این رو این محصول در مجموعه های مختلف با گارانتی های مختلف، به خریداران محترم تقدیم می شود.

 

درب ضدآب

 

به عنوان مثال مجموعه دُرناب، درب پلی وود خود را با گارانتی 25 ساله ضد آب بودن تقدیم می کند و در صورت بروز هر گونه مشکل، محصول فوق را تعویض و جایگزین می کند.

 

پکیج کامل درب های پلی وود شامل درب، چهارچوب، روکوب و پشت کوب بوده که تمامی این قطعات از جنس پلی وود بوده و ضد آب می باشند.

 

اما موضوع بعدی که به عنوان متفاوت ترین و جدید ترین درب داخلی در بازار ایران شناخته می شود، درب فریم لس است که در ادامه محتوای بهترین درب ضد آب فریم لس در ایران! به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته ایم.

 

معرفی اجمالی درب فریم لس!

 

درب فریم لس که در زمان انتشار این محتوا، عمری کوتاه را در ایران به خود اختصاص داده است، به دلیل ظاهر منحصر به فردش، خریداران مختلف را مجبور به انتخاب این محصول می نمایید.

 

درب فریم لس از نظر لنگه درب اجرا شده، هیچگونه تفاوتی را با دیگر دسته بندی های  درب اتاق خواب نداشته و تنها به دلیل نوع خاص و متفاوت چهارچوب و لولا، مشتریان مختلف را در انتخاب درب های داخلی خود متقوف می کند و انتخاب درب اتاق خواب را که در نگاه اول یکی از ساده ترین موضوعات است را دشوار میکند.

 

مجموعه دُرناب علاوه بر درب ضد آب پلی وود، تولید کننده انحصاری چهارچوب آلومینومی درب های فریم لس می باشند که به صورت اختصاصی از صفر تا 100، طراحی و اجرا توسط تیم این مجموعه انجام می پذیرد.

 

در ارتباط با درب فریم لس که امروزه به کرات در حوزه درب و پنجره شنیده می شود، موضوعات فنی به عنوان یکی از اصلی ترین موارد است که در ادامه بهترین درب ضد آب فریم لس در ایران!  به بررسی موضوعات فنی این درب پرداخته ایم.

 

اطلاعات فنی درب فریم لس تماما ایرانی

 

درب فریم لس از نظر موضوعات فنی به چند جنبه محدود می شوند که در ادامه به معرفی و بررسی کامل هر کدام از این موارد پرداخته ایم.

 

چهارچوب درب فریم لس

 

چهارچوب های این درب در بازار به دو صورت چوبی و آلومینیومی موجود می باشد که چهارچوب آلومینیومی به جهت کیفیتی که دارد، بسیار مقاوم تر و با دوام تر است.

 

نکته ای که در ارتباط با درب فریم لس با چهارچوب آلومینیومی می توان اشاره کرد، موضوع توانایی تولید چارچوب 4 طرفه این درب، به منظور استفاده در سرویس های بهداشتی و حمام است، چرا که یکی از مهم ترین معضلات طراحان و معماران داخلی با درب فریم لس، آستانه این درب است که با این راهکار مجموعه، این معضل به صورت کامل از دید طراحان محترم حذف شده است.

 

لولای درب فریم لس

 

در مجموعه دُرناب که به عنوان مرجع این محتوا انتخاب گردیده است، در سیستم لولای درب فریم لس از لولای 3D مخفی شرکت اُتلاو ترکیه استفاده شده است.

 

تعداد لولاهایی که در ساختار چهارچوب درب مورد استفاده قرار می گیرد، بر اساس ارتفاع درب مورد نظر انتخاب می شود و یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت درب فریم لس، موضوع ابعاد مورد نظر کارفرمایان محترم می باشد.

 

درب فریم لس

 

قفل کار شده بر روی درب فریم لس

 

یکی از مهم ترین موضوعات در ارتباط با قیمت گذاری مجموعه دُرناب، کامل بودن تمامی جزئیات مربوط به قیمت تمام شده است.

 

تنها قیمتی که در سیستم درب فریم لس دُرناب لحاظ نشده است، قیمت دستگیره بوده که این موضوع نیز از آن جهت که قیمت و کیفیت دستگیره در بازار بسیار متفاوت است، روی قیمت درب فریم لس لحاظ نشده است.

 

نوع درب اجرا شده

 

درب هایی که بر روی چارچوب درب فریم لس نصب و اجرا می شوند، با ساختار هانی کام طراحی بوده و بر روی آن ها MDF 8 میلی متری ایجاد می شود.

 

درب های فریم لس عموما به صورت خام به پروژه ارسال می شوند و بعد از نصب و اجرا، توسط رنگ کار سیار مجموعه، رنگ آمیزی می شود.

 

یکی دیگر از نکاتی که در ارتباط با بهترین درب ضد آب فریم لس مهم و قابل توجه است، آن است که مجموعه دُرناب، به منظور مقاومت و کیفیت بهتر درب های سرویسی از چوب پلای وود استفاده کرده که تماما ضد آب بوده و به نحوی است که می توان این درب را در آب غوظه ور کرد.

 

در این محتوا تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی را در ارتباط با دو دسته از مشهور ترین درب های داخلی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، امید که توانسته باشیم با ارائه این محتوا، شما را در انتخاب خریدی مطمئن و به صرفه یاری کرده باشیم.

 

درب ضدآب فریم لس

 

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، این محتوا به تلاش و کوشش مجموعه دُرناب به عنوان یکی از تولید کنندگان شناخته شده این صنعت است طراحی و تولید گردیده است، به همین منظور از بررسی محتواهای متفاوت سایت Doornab.com نیز خالی از لطف نیست.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman