تحویل 20000 واحد مسکونی در تهران تا پایان امسال / آیا شهرک امام رضا چیتگر، رونیکا پالاس مژده و شهرک شهید خرازی در دولت آقای رئیسی افتتاح می شوند؟

تحویل 20000 واحد مسکونی در تهران تا پایان امسال / آیا شهرک امام رضا چیتگر، رونیکا پالاس مژده و شهرک شهید خرازی در دولت آقای رئیسی افتتاح می شوند؟
Facebook Twitter LinkedIn

۰۸:۵۵ | ۱۴۰۱/۰۶/۱۰

در راستای سخنان رهبر معظم انقلاب و وعده های رئیس جمهور محترم بود که ساخت و تحویل مسکن در سراسر ایران در اوایل دهه جدید سرعت بیشتری به خود گرفت.

به گزارش اخبار ساختمان، در راستای سخنان رهبر معظم انقلاب و وعده های رئیس جمهور محترم بود که ساخت و تحویل مسکن در سراسر ایران در اوایل دهه جدید سرعت بیشتری به خود گرفت . امروز دولت در آستانه یک سالگی خود ، خبرهای خوبی را از افتتاح پروژه های مسکونی در سراسر کشور و به خصوص شهر تهران به مردم می‌دهد . پروژه های شهرک امام رضا چیتگر ، رونیکا پالاس مژده و شهرک شهید خرازی از مهمترین پروژه های مسکونی در شرف افتتاح در پایتخت ایران اسلامی هستند ‌.

 

تولید مسکن

 

وعده ساخت ۱ میلیون مسکن چه شد ؟؟

 

اواخر سال ۱۳۹۹ بود که مصطفی قلی خسروی ، ریاست اتحادیه مشاوران املاک در طی مصاحبه ای اعلام کرد که برای همخوانی با تقاضای مطلق باید در حدود یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود . این صحبت ها پس از جهش بی سابقه قیمت مسکن پس از سال ۱۳۹۸ بیان میشد و با تغییر دولت حسن روحانی و شروع کار دولت تازه نفس آقای رئیسی ، امید ها برای جبران این تورم بی سابقه در صنعت املاک را دوباره زنده میکرد . با گذشت یکسال از دولت آقای رئیسی ، واحد های مسکونی بسیاری در سراسر کشور به متقاضیان تحویل شده است . واحد های مسکونی که کلنگ بسیاری از آنها در دولت آقای حسن روحانی به زمین خورده بود . حال در آستانه یکسالگی دولت آقای رئیسی خبر از افتتاح سه پروژه عظیم مسکونی یکی در شرق و دو پروژه عظیم در غرب تهران به گوش می‌رسد . پروژه هایی که با افتتاح آنها شاهد تغییرات مهمی در بازار مسکن خواهیم بود .

 

ساخت مسکن تنها راه رویارویی با چالش های پیش رو :

 

چالش های پیش روی فعالان حوزه مسکن دردی نیست که تنها به دست اتحادیه املاک تهران دوا شود یا با حذف قیمت ها از پلتفرم های آنلاین خرید و فروش ملک بتوان به آن ثبات بخشید و با این حال به نظر بسیاری از صاحب منصبان این حوزه ،  ساخت مسکن آن هم در تیراژ میلیونی را می توان به عنوان تنها راه رویارویی با چالش‌های پیش رو دانست !

 

در ادامه ابر پروژه هایی که تا آخر امسال افتتاح میشوند را بررسی خواهیم کرد ، همراهمان باشید  !

 

شهرک امام رضا چیتگر

 

شهرک امام رضا (ع)‌ چیتگر

 

شهرک ۲۰ هزار واحدی امام رضا (علیه السلام ) یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی در حال ساخت در غرب تهران و منطقه ۲۲ شهر تهران می باشد .

 

این شهرک بزرگ که بخشی از آن تا پایان سال ۱۴۰۱ افتتاح خواهد شد دارای پنج پهنه می باشد . این شهرک مسکونی در حد فاصل بزرگراه های شهید خرازی شهید همدانی بلوار پژوهش و بلوار طراوت قرار گرفته است که همین موضوع باعث آسایش خاطر ساکنین در این منطقه میشود .

 

مزیت بزرگ خرید آپارتمان در شهرک امام رضا چیتگر قیمت مناسب واحد ها در کنار دسترسی سریع و همجواری با جاذبه های توریستی گردشگری منطقه 22 تهران میباشد که در بخش زیر به معرفی چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت  :

*  مرکز خرید ایرانمال
*  دریاچه شهدای خلیج فارس چیتگر
*  مرکز خرید بام لند
*  بوستان آبشار
*  بوستان لتمان
*  مرکز خرید طوبی
*  روستای وردیج

 

خرید واحد در پروژه شهرک امام رضا (ع) چیتگر

 

خرید واحد آپارتمان در این شهرک بزرگ که از امکانات رفاهی و تفریحی فوق العاده ای برخوردار است یکی از گزینه‌های ایده آل برای شهروندان تهرانی است . برای خرید واحد و آشنایی کامل با شهرک امام رضا می توانید به روی لینک دفتر فروش شهرک امام رضا چیتگر کلیک کنید  .

 

پروژه شهرک شهید خرازی سپاه

 

پروژه شهرک شهید خرازی سپاه

 

پروژه شهرک شهید خرازی سپاه پاسداران یکی از بزرگ‌ترین پروژه هایی است که توسط این ارگان در غرب تهران و منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت است .

 

محل دقیق این پروژه در شمالی ترین قسمت بلوار اردستانی قرار دارد . این پروژه در ۴۴ بلوک مسکونی‌ و زمینی به مساحت ۳۶۸ هزار متر مربع بنا شده است .

 

پروژه مسکونی خرازی با بیش از ۸۰۰۰ واحد مسکونی دارای امکانات بینظیری‌ برای رفاه حال ساکنین و شهروندان است .

 

از جمله امکانات این شهرک مسکونی می‌توان به مجموعه های ورزشی ، مجموعه فرهنگی ، آموزشی ‌و مجتمع درمانی اشاره کرد .

 

پروژه خرازی اردستانی همچنین از به صرفه ترین و ارزانترین سازه های مسکونی تهران است که قدرت خرید مردم در آن را به مراتب بالاتر میبرد .

 

هم اکنون چند بلوک مسکونی آن افتتاح شده و مابقی آن بصورت مرحله به مرحله تا پایان سال افتتاح خواهد شد .

 

خرید واحد در شهرک شهید خرازی :

 

دفتر فروش شهرک شهید خرازی که در محل پروژه مستقر است ، اطلاعات کاملی را درمورد امکانات این شهرک مسکونی به شما ارائه میدهد . آنها همچنین با ارائه فایل های دسته اول از مالکین تعاونی خیال شما را از بابت واسطه ها راحت خواهند کرد برای کسب اطلاعات کامل درباره پروژه و ارتباط با واحد فروش روی لینک فوق کلیک کنید .

 

پروژه شهرک الماس

 

پروژه شهرک الماس رونیکا پالاس مژده :

 

پروژه رونیکا پالاس مژده که ساخت آن از سال ۹۹ در زمینی به مساحت تقریبی ۹۳ هزار مترمربع در انتهای خیابان مژده واقع در محله هروی منطقه ۴ تهران آغاز شده ، یکی دیگر از پروژه های گروه ابنیه سازان مقاوم قربانی است که قرار است تا پاییز سال ۱۴۰۱ به متقاضیان تحویل داده شود .

 

ابنیه سازان مقاوم قربانی به سازندگی حاج رحیم قربانی بعنوان یکی از سازندگان خوش قول و خوش آوازه‌ی پایتخت شناخته میشود که همواره توانسته در مدت زمان کوتاهی از پی تا کلید بنا را پیاده سازی کند . این اتفاق در حالی می‌افتد که قیمت واحدهای ساخته شده توسط ابنیه سازان قربانی نسبت به امکانات و کیفیت متریال همیشه پایین تر از رقبا بوده است .

 

خرید واحد در پروژه الماس

 

خرید واحد در پروژه رونیکا پالاس الماس هروی از دفتر فروش حاج رحیم قربانی :

 

دفتر فروش حاج رحیم قربانی ، مرجع اصلی خرید واحد‌های رونیکا پالاس مژده بصورت مستقیم و بدون ‌واسطه است . خرید مستقیم از سازنده نگرانی های موجود درباره خرید از دلالان را بطور کلی از بین میرود . همچنین شما می دانید که چک پرداختی  را مستقیماً در وجه شخص سازنده و فروشنده اصلی صادر می کنید ، جهت کسب اطلاعات بیشتر روی لینک های فوق کلیک کنید .

 

سخن آخر ؛ سرمایه‌گذاری در کدام پروژه بهتر است ؟

 

آنچه که دلیل اصلی انتخاب یک ملک برای سرمایه گذاری توسط اشخاص است ، هدف از انجام آن سرمایه گذاری است  . همچنین قیمت تمام شده ملک و موقعیت مکانی آن نیز تأثیر بسیاری در تصمیم نهایی برای خرید واحد جهت سرمایه گذاری در یک محله و یا پروژه مسکونی خواهد داشت . هرچه که باشد بازار این روزهای مسکن برای آرام گرفتن نیاز به افتتاح چنین پروژه های مسکونی عظیمی برای رفع نیازهای مردم و ایجاد ثبات در بازار مسکن است تا وضعیت بازار مسکن از این تلاطم و تورم بی سابقه نجات پیدا کند ‌.

 

از شما بابت همراهی ما و مطالعه این مطلب تا انتها سپاسگزاریم

منبع : نمایشگاه مجازی خدمات و محصولات املاک و ساختمان

 هوم ۰۲۱


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman