مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد؛

ساخت پنج هزار مسکن جدید در پردیس

ساخت پنج هزار مسکن جدید در پردیس
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۱۰ | ۱۳۹۸/۰۶/۰۹

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در پروژه اقدام ملی با اعتباری افزون بر ۳ هزار میلیارد تومان، پنج هزار واحد مسکن جدید در شهر پردیس ساخته می شود.
به گزارش اخبار ساختمان، سید مهدی هدایت در حاشیه افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی در فاز ۸ مسکن مهر پردیس، ضمن تبریک هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتتاح و کلنگ زنی پروژه اقدام ملی در اواخر شهریور ماه امسال با حضور وزیر راه و شهر سازی، استاندار و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: بخشی از پروژه‌های مسکن مهر، تاسیسات پمپاژ فاز ۱۱، کمربندی شرقی فاز ۸، ساخت چند باب مسجد و مدرسه و فضاهای خدماتی در دست اقدام و اجرا است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه گلایه جدی از طرف ساکنان مسکن مهر پردیس در تحویل واحدها داشتیم، خاطر نشان کرد: در برخی از بلوک های مسکن مهر در فازهای مختلف تنها یک یا دو نفر از متقاضیان در منازل خود مستقر شدند و بقیه واحدها خالی است.

هدایت گفت: سایر مالکان بلوک که واحدهای خود را تحویل نگرفتند هزینه شارژ و مشاعات را پرداخت نمی‌کنند و ساکنان واحدها به دلیل عدم پرداخت هزینه شارژ و مشاعات سایر مالکان از سوی پیمانکار تحت فشار قرار گرفتند.

وی افزود: به منظور رفع مشکل، مصوبه ای از شورای مسکن گرفتیم تا کسانی‌که واحدهای آماده خود را تحویل نمی‌گیرند، موظف به پرداخت هزینه نگهداری بشوند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تعداد زیادی از واحدهای آماده تحویل در اختیار دلالانی بود که برای تحویل واحدهای خود اقدام نمی کنند که با اجرای این مصوبه همه آنها موظف به تحویل گرفتن واحدهای خود می‌شوند.

هدایت اظهار داشت: هدف اصلی ما حمایت از مصرف گنندگان و اقشار کم درآمد است، برخی از پیمانکاران از این مصوبه سوء استفاده می‌کنند و ما قطعا با این موارد برخورد می‌کنیم.

وی عنوان کرد: مصوبه شورا شامل واحدهایی است که آماده سکونت باشند و هزینه نگهداری تنها توسط کارگزاری مسکن مهر بر اساس قیمت پروژه محاسبه و دریافت می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در سایه تعامل با شهرداری و شورای اسلامی و ادارات شهرستان پردیس، فازهای ۸، ۱۱، ۵ و ۹ مسکن مهر به سرعت در حال تکمیل، شکل گیری و تبدیل شدن به شهر هستند.

هدایت با اشاره به ساخت دو مدرسه اجتماع محور در فاز ۸ مسکن مهر پردیس خاطر نشان کرد: ساخت مدارس اجتما ع محور را با رویکردکارآفرینی و اشتغالزایی در دستور کار خود قرار دادیم.

وی افزود: در مواقعی که دانش آموزان در مدرسه حضور ندارند، با هدف استفاده حداکثری از فضای مدارس، غرفه هایی برای عرضه تولیدات دراختیار کارآفرینان قرار می دهیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ساخت سرای محله فاز ۸ در مرحله فونداسیون است که پس از تکمیل ساخت به فعالین امور اجتماعی و فرهنگی واگذار می شود.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ،مهر ،ساخت ،پردیس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman