شهرک پیکان شهر نوسازی خواهد شد

شهرک پیکان شهر نوسازی خواهد شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۲ | ۱۴۰۱/۰۹/۰۷

شهردار منطقه ۲۲ تهران از موافقت کمیسیون ماده ۵ شهرداری جهت رفع بافت ناپایدار شهرک پیکان شهر خبر داد و گفت: قرار است این شهرک قدیمی غرب تهران مورد نوسازی قرار گیرد.

به گزارش اخبار ساختمان، حمیدرضا حاجوی از موافقت کمیسیون ماده ۵ شهرداری با رفع بافت ناپایدار شهرک پیکان شهر خبر داد و گفت: شهرک پیکان شهر بیش از نیم قرن قدمت دارد که به عنوان یکی از شهرک های مسکونی با بافت ناپایدار شناخته می شود که برای رفع این معضل نشست تخصصی در قرارگاه جهادی تأمین مسکن شهرداری تهران و کمیسیون ماده ۵ تشکیل شده و اقدامات مناسبی نیز در این راستا در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۲۲ تهران خاطرنشان کرد: شهرک پیکان شهر ۲۲ هکتار وسعت دارد که در حال حاضر یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در دل خود جا داده است و در صورت اجرای نوسازی این بافت ناپایدار، چهار هزار واحد مسکونی نوساز ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساختمان سازی قابل بارگذاری در شهرک پیکانشهر در ۱۱ طبقه خواهد بود، اظهار کرد: طبق موافقت کمیسیون ماده ۵ تراکم ۲۰۰ درصدی برای ایجاد بافت مسکونی و ۴۷ درصد تراکم اداری، تجاری و سرانه های خدماتی در این شهرک در نظر گرفته شده است.

مهر


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman