آغاز فعالیت بتیس در هفتمین نمایشگاه بین المللی ساخت بیمارستان

آغاز فعالیت بتیس در هفتمین نمایشگاه بین المللی ساخت بیمارستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۳۸ | ۱۴۰۱/۰۹/۲۰

همزمان با افتتاح هفتمین نمایشگاه بین المللی ساخت بیمارستان، فعالیت بتیس که در ارائه و تامین محصولات نظارتی و امنیتی نامی آشنا به شمار می آید آغاز شد.
به گزارش اخبار ساختمان، گروه بتیس با دارا بودن نمایندگی فروش و نصب و خدمات بیش از ۱۴ کمپانی معتبر طی ۲۰ سال فعالیت خود توانسته است با اعتماد بسیاری از نهادها و سازمان های دولتی همراه شود.به نحوی که در این مدت راه اندازی سیستم هوشمند مدیریت و نظارت،کنترل تردد و دسترسی ،نظارت تصویری و درب های اتوماتیک بسیاری از نهادها ومراکز بزرگ صنعتی و بازرگانی را از ابتدا تا انتها یعنی مشاوره،طراحی،تامین و نصب انجام داده است.از میان آنها نیز می توان به سالن اجلاس سران کشورها،نهاد ریاست جمهوری،مرکزتجاری اداری رویال سعادت آباد،فولاد خراسان،قطار شهری شیراز،مدیریت اکتشاف نفت ملی ایران،منطقه ویژه صنایع معدنی و شماری از فروشگاه های بزرگ کشور اشاره کرد.

البته گروه صنعتی بتیس در حوزه ارائه خدمات به مراکز درمانی و بیمارستان ها یکی از نام های آشنا و با سابقه به شمار می آید چرا که در تجهیز و تامین نیازهای بسیاری از این مراکز نه تنها حضوری فعال داشته است،بلکه طی سال های اخیر همواره در جایگاه یک مشاور نیز در کنار آنان حضور داشته است. در این میان از فعالیت های بتیس در این حوزه می توان به تجهیز و تامین بیمارستان ولیعصر(عج) ،سوم شعبان،قلب و عروق شهید رجایی، نجمیه، ایرانمهر،امام خمینی (ره)، بقیه الله اعظم (عج)، بازرگانان، مروستی، امام حسین کرمانشاه، بانک ملی، شهید هاشمی نژاد، شهدای تجریش، شریعتی 2، بیمارستان آرمین کرمان، بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی (ره) تنکابن، بیمارستان مکتب الزهرا، دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان امام علی متقین، دانشگاه علوم پزشکی سمنان، شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیزات مراکز بهداشتی، شرکت خدمات بهداشتی نویتن دیدگان، دانشگاه علوم پزشکی حیکم کرمانشاه و دانشگاه علوم پزشکی کرمان اشاره کرد. این کارنامه نشان می دهد که حضور بتیس در این رویداد بودن یک چهره آشنا،توانمند و مورد اعتماد است.

در این شرایط گروه بتیس با بهره گیری از جدیدترین فن آوری های روز دنیا، کادر مدیریتی مجرب،تیم فنی آموزش دیده و ارائه ضمانت نامه رسمی و خدمات پس از فروش تحت نام تجاری بتیس ،این مجموعه را به اولین و بهترین انتخاب برای طراحی،تامین، نصب و راه اندازی سیستم های حفاظتی و نظارتی بدل ساخته است.

ضمن اینکه تجربه حضور در نمایشگاه بین المللی در کنار همکاری گسترده و بلند مدت با شرکت های خارجی باعث شده است که همواره بتیس جزء سرآمد ترین شرکت ها در حوزه محصولات و تجهیزات نظارتی و امنیتی قرار بگیرد.به بیان ساده حضور بتیس در هر رویداد و پروژه ای جدیدترین و به روز ترین دستاوردهای این حوزه را به همراه داشته است.

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman