تامین زمین مسکن ملی در استان فارس به کجا رسید؟

تامین زمین مسکن ملی در استان فارس به کجا رسید؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۲ | ۱۴۰۱/۰۹/۲۳

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در نشست تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن استان فارس اعلام کرد: جمع توافقات با اشخاص حقیقی و حقوقی در این استان منجر به تامین ۲ هزار و ۱۵۵ هکتار زمین برای ساخت مسکن خواهد شد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی از ساخت شهرک ها به عنوان روش دیگری در تامین زمین طرح نهضت ملی یاد کرد و افزود: در استان فارس مجموعا پنج هزار و ۷۰۵ هکتار زمین در قالب شهرک سازی برای طرح نهضت ملی مسکن پیشنهاد و مصوب شده است.

وی با بیان اینکه تامین زمین در استان ها باید بر مبنای ظرفیت های قانونی انجام شود، افزود: در دور جدید نشست تامین زمین استان ها، عملکرد تمامی استان ها را به دقت بررسی می کنیم تا علاوه بر استفاده از همه ظرفیت ها و حرکت با حداکثر سرعت، اقدامات در چارچوب تکالیف قانونی انجام شود.

مالکی با اشاره به اینکه تاکید مجموعه وزارت راه و شهرسازی بر ساخت واحدهای کم تراکم در طرح نهضت ملی مسکن است اظهار داشت: در صورتی که در شهری زمین کافی برای ساخت مسکن داشته باشیم اولویت ما در ساخت واحدها‌یی با طبقات کم است.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن مولدسازی دارایی ها را از مواردی عنوان کرد که در سلسله نشست های تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن به آن پرداخته می شود.

گفتنی است آخرین وضعیت تامین زمین در ادارات کل راه و شهرسازی استان ها در سلسله جلسات تامین زمین از ۲۰ آذر تا سوم دی ماه در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار خواهد شد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman