بازدید وزیر راه و شهرسازی از غرفه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

بازدید وزیر راه و شهرسازی از غرفه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۴۴ | ۱۴۰۱/۰۹/۲۷

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از غرفه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ششمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته بازدید و از نزدیک با توانمندی های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آشنا شد.
به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، صبح امروز یک شنبه 27 آذر ششمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک و صنایع وابسته با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از ششمین نمایشگاه حمل و نقل با حضور در غرفه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از نزدیک با توانمندی‌های به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه آشنا شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: به زودی از بخش های مختلف آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بازدید خواهد داشت.

گفتنی است ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از یکشنبه 27 آذر با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی افتتاح و تا پایان روز سه شنبه 29 آذر ادامه خواهد داشت و شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نیز ضمن مشارکت در بخش های محتوایی این رویداد، به معرفی بخشی از توانمندی های خود خواهد پرداخت.

همچنین مجید کیانپور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، دوشنبه 28 آذر از ساعت 14 پاسخگوی خبرنگاران و رسانه های گروهی خواهد بود.

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman