پد سلولزی چیست؟ انواع مختلف پد سلولزی و نقش آن در صنایع – نیکاسان

پد سلولزی چیست؟ انواع مختلف پد سلولزی و نقش آن در صنایع – نیکاسان
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۸ | ۱۴۰۱/۱۱/۲۷

پد سلولزی در صنایع مختلف به عنوان واسطه تبخیری شناخته می شود. این محصول متشکل از ورق های در هم تنیده کاغذ کرافت بوده که توان جذب بسیار بالایی برای رطوبت دارد.

به گزارش اخبار ساختمان، پد سلولزی در صنایع مختلف به عنوان واسطه تبخیری شناخته می شود. این محصول متشکل از ورق های در هم تنیده کاغذ کرافت بوده که توان جذب بسیار بالایی برای رطوبت دارد. مقاوم سازی این ورق توسط رزین انجام می شود تا در برابر آب مقاوم باشد. شکل هندسی و ساختار پد سلولزی سبب می شود تا آب به طور یکنواخت بر روی آن پخش شود. این روزها با وجود اینترنت و فروشگاه های اینترنتی، نیازی نیست برای خرید پد سلولزی به صورت مستقیم به کارخانه مراجعه کنید. شما می توانید از طریق سایت اینترنتی نیکاسان این محصول را در هر تعدادی که می خواهید سفارش دهید و درب منزل، کارگاه یا گلخانه خود تحویل بگیرید.

 

در نیکاسان، کارشناسان آنها به شما مشاوره پیش از خرید رایگان می دهند تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. انواع پد سلولزی با توجه به کاربرد آن ها تقسیم بندی می شوند. مزایایی که پدهای سلولزی نسبت به انواع پوشال مشابه دارند باعث شده است که این محصول به صورت گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. مهمترین این مزیت ها عبارتند از:

 

*  متریال این محصول از کاغذ کرافت است که می تواند قدرت جذب بسیار بالایی دارد.
*  کاغذ کرافت دارای خاصیت مویینگی است که باعث می شود آب به طور یکنواخت بر سطح آن پخش شود.
*  پدهای سلولزی دارای خاصیت خودشویی هستند، این ویژگی مانع از ایجاد رسوب بر سطح پدهای سلولزی می شود.
*  این محصول خاصیت ماندگاری و ایستایی بالایی دارد، زیرا از مواد مرغوبی تهیه می شود.
*  پد سلولزی نسبت به محصولات مشابه مانند پوشال، خنکای بیشتری ایجاد می کند.

 

پد سلولزی چیست؟

 

پد سلولزی چیست؟

 

پدهای سلولی برای استفاده در سیستم هایی که بر اساس تبخیر عمل می کنند مناسب هستند. از کار آمد ترین محصولاتی که در سیستم های گرمایشی استفاده می شود پد سلولزی است. استفاده از پدهای سلولزی می تواند بازده محصول تولیدی را نیز بالا ببرد. برای مثال با استفاده از پد سلولزی در مرغداری ها می توان محیط مناسب تری را برای پرورش و تخم گذاری مرغ ها فراهم آورد که فاقد آمونیاک و دی اکسید کربن است.

 

به همین ترتیب در گلخانه ها نیز با استفاده از پدهای سلولزی می توان افزایش میزان بازدهی و رشد را مشاهده کرد. تاثیرات استفاده از پد سلولزی و برتری های آن نسبت به پوشال در آزمایش هایی بررسی و اثبات شده است.

 

کاربرد پد سلولزی در صنایع مختلف

 

کاربرد پد سلولزی در صنایع مختلف

 

استفاده از پد سلولزی به دلیل ویژگی های ساختاری آن باعث می شود مقدار انرژی مصرفی در زمان طولانی کاهش یابد. هوای خنکی که توسط پوشال های این محصول به فضا داده می شود عاری از هرگونه میکروارگانیسم مانند قارچ، باکتری و ... است. از مهم ترین صنایعی که از پدهای سلولزی استفاده می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

*  صنعت کشاورزی (به طور خاص گلخانه های صنعتی)
*  صنایع دام و طیور (مرغداری ها)
*  صنایع مربوط به لوازم خانگی (کولرهای آبی سلولزی، کولر های آبی پلیمری سلولزی)
*  صنعت تولید برق برای ایجاد پیش سرمایش
*  صنایع هواساز ها و تاسیسات
*  و ...

 

صنایع بی شمار دیگری هستند که با توجه به کیفیت خنک کنندگی تبخیری این پدها از آن ها استفاده می کنند. عبور هوا از لایه های مرطوب پد سلولزی می تواند به واسطه دستگاه های مختلف یا بدون آن انجام شود که در هر صورت از کیفیت مطلوبی برخوردار است. پدهای سلولزی در فصل گرما باعث فرآیند تبخیری در سیستم های خنک کننده می شوند.

 

فروشگاه نیکاسان

 

نیکاسان ارائه انواع پد سلولزی

 

صنایع مختلف برای تجهیزات سرمایشی خود نیاز به پدهای سلولزی دارند. استفاده از پدهای سلولزی در تمامی صنایع فراگیر شده و توانسته است نقش خود را در این صنایع تثبیت کند. خرید این محصول به صورت جزئی یا به صورت عمده انجام می شود. استفاده از این پدها در کولرهای آبی تا صنایعی مانند برق و ... متداول است. برای تهیه این محصول می توان از طریق فروشگاه معتبر نیکاسان https://nikasaan.com  اقدام کرد. با مراجعه به وب سایت این مجموعه می توانید از انواع پدهای سلولزی دیدن کنید و به صورت آنلاین خرید نمایید.

 

محصولات این مجموعه از با کیفیت ترین انواع پد سلولزی هستند که می توانید در بازار ایران تهیه کنید. در این مجموعه می توانید به صورت آنلاین و در هر ساعتی از شبانه روز پدهای سلولزی را سفارش دهید. امکان مشاوره با کارشناسان فروش برای خریداران نیز در این سایت فراهم شده است.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman