با حضور رییس‌جمهور انجام شد؛

واگذاری 2 هزار و 221 واحد نهضت ملی مسکن در بوشهر

واگذاری 2 هزار و 221 واحد نهضت ملی مسکن در بوشهر
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۵ | ۱۴۰۱/۱۲/۱۳

با حضور رئیس جمهور از ۲ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی بهره برداری و عملیات اجرایی ساخت ۴۷۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در بوشهر آغاز شد.

به گزارش اخبار ساختمان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ادامه برنامه های سفر ۲ روزه خود به استان بوشهر در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، با حضور در پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان خورموج، به صورت همزمان از ۲ هزار و ۲۲۱ واحد مسکن شهری و روستایی بهره برداری و دستور آغاز عملیات اجرایی ساخت ۴۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن را در استان صادر کرد.

یکهزار و ۷۴۵ واحد روستایی با تسهیلات یکصد میلیون تومانی در سطح روستاها و همچنین ۸۴ واحد شهری در خورموج توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار اجرای طرح نهضت ملی مسکن احداث شده و ۲۴۲ واحد نیز در شهر برازجان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر احداث شده که امروز با حضور رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به بوشهر افتتاح شد و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

همچنین با حضور رئیس جمهور عملیات اجرایی فاز یک توسعه بندر گناوه آغاز و طرح های دیگری از جمله تاسیسات دریایی پایانه بین‌المللی مسافری والفجر، ۱۱ کیلومتر از باند دوم جاده اهرم -برازجان و قطعه سوم کنار گذر چهار خط گنگانگ-دوراهک به طول ۱۳,۵کیلومتر افتتاح و به بهره برداری رسید.

یادآور می شود در این سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز در استان بوشهر حضور دارد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman