بازدید سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه 30 هزار واحدی استان قم

بازدید سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه 30 هزار واحدی استان قم
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۳ | ۱۴۰۲/۰۱/۲۸

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک روزه خود به استان قم از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان بازدید کرد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن طی سفر یک روزه به قم و بازدید از پروژه ۵۶۰ هکتاری نهضت ملی این استان، گفت: براساس برآوردها این سایت استعداد ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی را داراست.

وی با بیان اینکه در این سایت تاکنون ۱۶ هزار قرارداد ساخت مسکن منعقد شده است، افزود: هزینه آماده سازی این پروژه ۲۲۰ میلیارد تومان بوده است.

مالکی کل متقاضیان تایید نهایی شده استان قم را ۶۴ هزار نفر برآورد کرد و ادامه داد: از این میزان ۲۶ هزار نفر واریز وجه انجام داده اند.

وی در توضیح زمان تحویل این پروژه ها اظهار کرد: امیدواریم با تمهیداتی که برای رفع مشکلات اندیشیده شده، تا ۳۰ ماه آینده فرایند ساخت این پروژه تکمیل شود.

اراضی ۳۵۰ هکتاری اسلام آباد،۲۰۰ هکتاری طایقان، ۴۰۰ هکتاری جنت آباد و هزار هکتاری شهرک غدیر از دیگر اراضی در نظر گرفته شده برای نهضت ملی مسکن در استان قم است.

گفتنی است، در این سفر روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، فرزانه صادق مالواجرد معاون شهرسازی و معماری، فردین شاکری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، علیرضا صادقیان‌فر نماینده ویژه مدیرعامل این سازمان در طرح نهضت ملی مسکن و همچنین صادقی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن را همراهی می کنند.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman