اختصاص زمین برای تامین مسکن کارکنان پتروشیمی امیرکبیر

اختصاص زمین برای تامین مسکن کارکنان پتروشیمی امیرکبیر
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۱۲ | ۱۴۰۲/۰۲/۲۵

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از انعقاد تفاهمنامه مشترک همکاری این سازمان با شرکت پتروشیمی امیرکبیر برای تامین مسکن کارکنان این شرکت خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت مجموعه پتروشیمی امیرکبیر به عنوان یکی از شرکت های پیشتاز صنعتی در طرح نهضت ملی مسکن بهره بگیریم.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام انعقاد تفاهمنامه مشترک همکاری با شرکت پتروشیمی امیرکبیر گفت: براساس این تفاهمنامه زمینی با ظرفیت جمعیت پذیری حدود سه هزار نفر برای ساخت مسکن اختصاص می یابد.

وی افزود: انعقاد این تفاهمنامه موجب گسترش شهرک های صنعتی و اسکان نیروهای بومی در منطقه می شود.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: این امر علاوه بر حل مشکل مسکن در کشور می تواند از پدیده مهاجرت بی رویه نیروی کار بومی به مرکز هم جلوگیری کند.

مالکی با اشاره به اینکه زمین اختصاص یافته برای انجام این تفاهمنامه مراحل الحاق به محدوده شهر را طی کرده و طرح تفصیلی دارد، تصریح کرد: این امر باعث می شود روند اجرای پروژه ها به مراتب تسریع شود.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن بار دیگر بر آمادگی این سازمان برای انعقاد توافقات مشابه با مجموعه هایی که ظرفیت مشارکت در تامین مسکن کارکنانشان را دارند تاکید کرد و گفت: سازمان ملی زمین و مسکن آمادگی اختصاص زمین به نهادها و دستگاه های مختلف برای ساخت مسکن در شهرهای دارای اراضی دولتی را دارد و در شهرهایی که زمین دولتی نداشته باشیم با ارائه تسهیلات قانونی برای الحاق زمین های مازاد دستگاه ها می توانیم به تامین مسکن کارکنان این مجموعه ها اقدام کنیم.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman