مدیرعامل این شرکت خبر داد:

محصولات جدید کبیرپانل به بازار می آید

محصولات جدید کبیرپانل به بازار می آید
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۲۲ | ۱۴۰۲/۰۶/۰۱

مدیرعامل شرکت کبیر پانل گفت: با توجه به برنامه ریزی این مجموعه صنعتی در راستای ایجاد ظرفیت های بیشتر، در آینده نزدیک محصولات جدید به سبد محصول این شرکت افزوده خواهد شد.

کمال صراف نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اخبار ساختمان گفت: شرکت کبیر پانل از سال ۱۳۸۴ تاسیس فعالیت خود را آغاز کرده است و در سال 1385 نیز به تولید انبوه رسیده است که در حال حاضر انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری با فوم پلی یورتان به صورت کانتینیوس با پوشش های فلزی گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک ویکروفیل را ذعرضه می کند.

وی گفت: در عین حال انواع ورق های فرم دار کرکره، ذوزنقه، شادولاین و انواع ورق های عرشه فولادی انواع کانکس های پیچ و مهره ای و جوشی با پوشش ساندویچ پانل همراه با فوم پلی یورتان و همچنین کانکس های ورقی با فوم پلی استارین برای مصارف تجهیز کارگاهی و سالن سرویس های بهداشتی و حمام و آبدارخانه از دیگر محصولات این شرکت است.

وی با بیان اینکه شرکت کبیر پانل به عنوان سازنده خانه های پیش ساخته بصورت پانلی نیز شناخته می شود، گفت: این شرکت در جهت تکمیل سبد کالایی خود تولید سیستم سقف های مرکب عرشه فولادی را نیز در دستور کار قرار داده است.

 

کمال صراف نژاد

مدیرعامل شرکت کبیر پانل شکوهیه در ادامه گفت: محصول ساندویچ پانل این مجموعه در طیف بسیار گسترده ای با بهترین کیفیت و با استفاده از مجهزترین ماشین آلات روز دنیا تولید می شود که این موضوع باعث شده است تا بتوانیم از لحاظ قیمتی، تنوع طرح و کیفیت محصولات عملکرد خوبی داشته باشیم و رضایت مشتریان را کسب کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که اشاره شد محصولات شرکت کبیر پانل هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ قیمت تمام شده می توانند با محصولات خارجی رقابت کنند و در حال حاضر علاوه بر پوشش بازار داخل کشور توانسته ایم این محصولات را به کشورهای اطراف نیز صادر کنیم.

صراف نژاد در مورد کشورهای مقصد صادرات محصولات شرکت کبیر پانل گفت: حجیم بودن محصولات تولیدی ما و مشکلات موجود در بخش انتقال این محصولات باعث شده است تا فقط بر روی کشورهای اطراف تمرکز کنیم، البته حجم درخواست کالا از سوی کشورهای اطراف بسیار بالاست و ما در شرکت کبیر پانل نیز بر اساس حجم تولید توانسته ایم نیاز این کشورها را برطرف کنیم که همین موضوع باعث شده است چند دوره به عنوان تولیدکننده و صادرکننده برتر سال انتخاب شویم.

مدیرعامل شرکت کبیر پانل گفت: عمده مصرف ساندویچ پنل ها در ساختمان های صنعتی است و در ساختمان های مسکونی بیشتر در سقف های شیروانی مورد استفاده قرار می گیرد، به طور کلی ساندویچ پنل ها به دو گروه سقفی و دیواری تقسیم می شوند که در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود و توانسته ایم تمامی سلیقه های موجود در بین مشتریان را پوشش دهیم.

وی با بیان اینکه این متریال به عنوان محصول روز دنیا شناخته می شود گفت: ساندویچ پنل هایی که با فوم پلی یورتان تجهیز شده اند به علت مزایایی همچون عایق حرارتی بودن، عدم نفوذ جانوران، مقاومت و عمر بالا بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و توانسته اند نظر مصرف کنندگان و مهندسان را به خود جلب کنند.

صراف نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار اخبار ساختمان مبنی بر اینکه نکته شاخص و فنی در حوزه تولید پانل که مشتری باید به آن توجه کند چیست؟ گفت: ساندویچ پانل های تولیدی در مجموعه کبیر پانل از ورق های آلومینیوم، گالوانیزه و آلوزینک تولید می شوند که در رنگ بندی های مختلف برای زیبایی این محصولات استفاده می شود همچنین سرعت نصب بالا، سبک سازی سازه و کاهش مخاطرات زلزله، قابلت باز شدن و انتقال به پروژه های دیگر و نیز قیمت مناسب نسبت به مصالح سنتی از ویژگی های ساندویچ پانل محسوب می شود که مشتری در هنگام خرید باید به این موارد دقت کند.



مدیرعامل شرکت کبیر پانل درباره سرویس های مجموعه کبیر پانل در حوزه خدمات پس از فروش گفت: خوشبختانه این کالا به ندرت خراب می شود اما چنانچه مشکلی برای مشتری در هر نقطه از کشور به وجود آید توسط متخصصان بخش خدمات پس از فروش مجموعه به سرعت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و عیوب احتمالی را برطرف خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: گستره توزیع ما در سطح کشور شامل همه استان ها می شود که در درجه اول ما در مجموعه کبیر پانل در خدمت مشتریان هستیم و محصولات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار خواهیم داد و علاوه بر این در سطح کشور نیز عاملیت های فروش بسیاری داریم که توانسته اند بازار داخلی را چه در بحث نصب و چه در بحث راهنمایی برای انتخاب محصول به خوبی پوشش دهند.

کمال صراف نژاد گفت: در حال حاضر بیش از 100 نفر به صورت مستقیم در مجموعه ما مشغول به فعالیت هستند و شرکت های بسیاری نیز به طور غیرمستقیم با این مجموعه در ارتباط هستند.

وی در پاسخ به اینکه برنامه ای برای طرح های توسعه و محصولات جدید دارید یا خیر؟ گفت: حجم محصولات تولیدی ما بسیار بالا است و قادر هستیم در کمترین زمان محصول را به مشتری تحویل دهیم و برای طرح توسعه شرکت نیز برنامه هایی داریم که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد و محصولات جدیدتری را به سبد محصولات خود اضافه خواهیم کرد و در مجموع قصد داریم مجموعه فعلی را بزرگتر کنیم و همگام با کشورهای پیشرفته در این حوزه حرکت کنیم.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman