مدیرعامل این شرکت خبر داد:

هدفگذاری تپس برای عرضه شیرآلات جدید در بازارهای داخلی و صارداتی

هدفگذاری تپس برای عرضه شیرآلات جدید در بازارهای داخلی و صارداتی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۶ | ۱۴۰۲/۰۶/۱۲

مدیرعامل شرکت شیرآلات تپس گفت: مجموعه شیرآلات تپس با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود و استفاده از اندیشه مدیران و مشاوران با تجربه، اقدام به برنامه ریزی جامع در حوزه تولید نموده است و همواره بر این باور است که با برنامه ریزی و تلاش مستمر می توان بر موانع موجود غلبه کرد و راه پیشرفت و تعالی را طی نمود.

حسن نجاتیان در گفتگو با خبرنگار اخبار ساختمان گفت: شیرآلات تپس با حدود 2 دهه فعالیت مستمر در زمینه تولید بدنه و قطعات اصلی انواع شیرآلات یکی از معتبرترین شرکت های تولیدی بوده که از ابتدای تاسیس خود با هدف تامین نیاز بازار داخلی و نیز نگاه دور اندیش به صادرات به سایر کشورها به فعالیت خود ادامه می دهد و هم اکنون با همت مدیران و نیروی انسانی متخصص این مجموعه، می توان اذعان داشت که جزء برترین های صنعت شیرآلات بوده و همواره اهداف خود را با برنامه ریزی علمی و تخصصی روز دنیا در زمینه تنوع طراحی و تولید محصولات مدرن و نیز حفظ کیفیت در سطح استانداردهای بین المللی ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: شرکت شیرآلات تپس از همان زمان آغاز به کار با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص و نیروی انسانی کارآمد و همچنین استفاده از سالن های مجهز و ماشین آلات به روز دنیا توانسته است محصولاتی با کیفیت جهانی به مشتریان خود عرضه کند و در حال حاضر نیز 60 نوع از شیرآلات در رنگ های مختلف را تولید و به بازار مصرف عرضه کرده است.

مدیرعامل شرکت شیرآلات تپس درباره شبکه توزیع محصولات تپس در داخل و خارج از کشور گفت: در حال حاضر ما حدود 600 نماینده فروش فعال در تمام استان های کشور داریم و علاوه بر تامین نیاز بازار در داخل کشور توانسته ایم محصولات خود را به کشورهای عراق، لیبی، افغانستان، عمان و ... نیز صادر کنیم و حضور فعالی نیز در بازار این کشورها داشته باشیم.

نجاتیان در پاسخ به این که استراتژی مجموعه تپس برای طراحی محصول و ارائه محصولات جدید به مشتریان چیست؟ گفت: ما همیشه تلاش کرده ایم به روز باشیم و محصولاتی را تولید کنیم که منطبق بر نیاز مشتریان باشد و سعی می کنیم تا همگام با رقبای خارجی چه در زمینه کیفیت و چه در زمینه طراحی محصول حرکت کنیم بنابراین همواره سعی کرده ایم محصولات متنوع، با کیفیت و با دوام تولید کنیم تا همگام با توسعه و آبادانی کشور، سهم بیشتری در پوشش نیاز بازارهای داخلی و خارجی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت شیرآلات تپس در مورد معضل برندهای زیرپله ای که حقوق اصلی مشتری را در محصولات خود لحاظ نمی کنند و باعث ایجاد یک رقابت ناسالم در برابر تولیدکنندگان معتبر می شوند نیز گفت: نظر ما این است که تولیدکنندگان گمنام نیز می توانند پیشرفت کنند و صاحب برند شوند اما باید به شکل صحیح این کار انجام شود و با ایجاد کارخانه و اخذ استانداردهای معتبر بتوانند محصول و برند خود را به بازار عرضه کنند و با سایر برندها به رقابت بپردازند.



در ادامه این گفتگو مهندس نجاتیان، مدیر تولید شرکت شیرآلات تپس نیز درباره محصولات منحصربفرد این مجموعه نیز گفت: شیر ظرفشویی شاوری مدل بیزانس یکی از محصولات جدید مجموعه تپس است که به صورت دوکاره مورد استفاده قرار می گیرد که علاوه بر استفاده برای شستشوی ظروف به واسطه داشتن خروجی جداگانه می تواند به دستگاه تصیه آب نیز وصل شود. همچنین برای رنگ کاری، این محصول ابتدا در آبکاری کروم می شود و سپس توسط دستگاه پی.وی.دی رنگ کاری می شود.

وی در مورد آبکاری محصولات مجموعه تپس گفت: در حالت استاندارد کلیه محصولات باید 5 میکرون آبکاری شوند اما محصولات ما در مجموعه تپس بین 6 الی 7 میکرون آبکاری می شوند و این آبکاری ها فقط در صورت استفاده از مواد شوینده غیرمجاز و اسیدی به واسطه انجام واکنش های شیمیایی از بین خواهد رفت و در غیر اینصورت دوام طولانی مدتی خواهد داشت.

مدیر تولید شرکت شیرآلات تپس در ادامه گفت: محصولات جدید دیگری که به سبد کالایی ما اضافه شده است شیرهای روشویی پایه بلند است که بدنه این شیرآلات برنجی است و سنگ های طبیعی نیز در چهار رنگ مختلف در این شیرآلات مورد استفاده قرار گرفته است که می تواند برای ست کردن این شیرآلات با کاسه های روشویی سنگی مورد استفاده قرار بگیرد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman