یک مدیر مسوول در این شرکت عنوان کرد:

محصولات آکپا ایران در کانون توجه سازندگان اروپایی

محصولات آکپا ایران در کانون توجه سازندگان اروپایی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۰۷ | ۱۴۰۲/۰۶/۱۹

یک مدیر مسوول در شرکت آکپا ایران گفت: با استفاده از تکنولوژِی های مدرن در صنعت درب و پنجره و تولید محصولات متناسب با نیاز بازارهای جهانی توانسته ایم محصولات خود را به اروپا و بخصوص کشور آلمان که مهد تکنولوژی است صادر کنیم.

به گزارش اخبار ساختمان، فرید حسینی گفت: شرکت آکپا ایران تولید کننده انواع پروفیل های اختصاصی آلومینیوم (نرمال و ترمال بریک) و رنگ کاری فلزات به روش های الکترواستاتیک (پودری)، دکورال و آنادایزینگ در سال 1387 در زمینی به مساحت 53000 متر مربع، واقع در شهرک سرمایه گذاری خارجی، با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت شرکت آکپا ترکیه به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت‌ آکپا ایران بیش از 70 نوع سیستم درب و پنجره، سیستم وینترگاردن و بیش از 3000 نوع پروفیل آلومینیوم که مدام قالب های جدید به خط تولید اضافه‌ می شود و با در نظر گرفتن سلایق مشتریان و نیاز بازار ایران و کشورهای همسایه این امکان وجود دارد تا قالب های اختصاصی و بر اساس آن پروفیل سفارش شده تولید شود.

کارشناس شرکت آکپا ایران با بیان اینکه سیستم هوشمند شرکت آکپا ایران دارای ثبت اختراع است گفت: سیستم هوشمند کنترل پنجره نیز که برای اولین بار در ایران مورد استفاده قرار گرفته است این امکان را مصرف کنندگان خواهد داد تا تمام پنجره ها را به صورت هوشمند کنترل کنند و همچنین در صورت بروز نشتی گاز با باز کردن پنجره مانع از انفجار و آتش سوزی خواهد شد تا خسارت های ناشی از این اتفاقات را کاهش دهد.

حسینی درباره سیستم هوشمند پنجره های آکپا ایران توضیح داد: این سیستم به گونه ای است که با نصب برنامه ویژه آن بر روی تلفن همراه می توانید پنجره ها را از راه دور کنترل و باز و بسته کنید همچنین سیستم هوشمند ما این قابلیت را دارد تا در صورت بروز نشتی گاز و تشخیص آن بلافاصله فرمان باز شدن پنجره را صادر می کند تا از بروز آتش سوزی و خطرات بعدی جلوگیری کند، این سیستم حتی برای مواقعی که جریان برق قطع باشد نیز به واسطه داشتن باتری می تواند عملکرد خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه این سیستم مزیت های دیگری نیز دارد، ادامه داد: این سیستم می تواند به شما کمک کند تا از راه دور و در مواقعی که در خانه نیستید نیز بتوانید پنجره ها را باز یا بسته کنید، همچنین می توانید با نصب سیستم های امنیتی در منزل با باز شدن پنجره ها دزدگیر را به صدا درآورده و پنجره را تحت کنترل داشته باشید.



کارشناس شرکت آکپا ایران درباره جایگاه استفاده از محصولات ساخته شده با پروفیل آلومینیوم در صنعت ساختمان و نحوه استقبال مشتریان از این محصولات گفت: در بحث مصرف انرژی هر چقدر بتوانیم میزان مصرف انرژی در حوزه سرمایشی و گرمایشی را کمتر کنیم هم به طبیعت احترام گذاشته ایم و هم به لحاظ اقتصادی در طولانی مدت می تواند بازگشت سرمایه را رقم بزند.

حسینی ادامه داد: شرکت آکپا برای اولین بار در ایران موفق شده است با تزریق فوم به پروفیل های ترمال بریک، ضریب هدررفت انرژی را در این محصولات به صفر نزدیک کند و با شبیه سازی تکنولوژی موجود در یخچال مانع از هدررفت انرژی سرمایشی و یا گرمایشی موجود در خانه در تبادل آن با محیط بیرونی از طریق درب ها و پنجره های ساختمان شود و هدررفت انرژی را به حداقل رسانده است.

وی ادامه داد: ما همچنین می توانیم پنجره های با ابعاد بزرگ را با همین تکنولوژی برای مشتریان تولید کنیم تا هم هدررفت انرژی کاهش یابد و هم با هدایت نور طبیعی به سمت داخل باعث کاهش مصرف انرژی الکتریکی شود.

کارشناس شرکت آکپا ایران همچنین گفت: با استفاده از تکنولوژِی های مدرن در این صنعت و تولید محصولات متناسب با نیاز بازارهای جهانی توانسته ایم محصولات خود را به اروپا و بخصوص کشور آلمان که مهد تکنولوژی است صادر کنیم.

حسینی در پایان گفت: شرکت آکپا ایران را می توان در زمره موفق ترین تولید کنندگان پروفیل های آلومینیومی در ایران دانست که با استفاده از گنجینه علمی و تجربی مدیران خود و اتکاء برسیاست مشتری مداری و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی توانسته است در کوتاه ترین مدت، بیشترین حجم تولید پروفیل های اختصاصی آلومینیوم کشور را به خود اختصاص دهد، به طوری که امروزه شاهد افزایش 700 درصدی توان تولید نسبت به زمان بهره برداری می باشیم. از آنجا که ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی همواره یکی از ارکان مدیریت سیستم کیفیت شرکت آکپا ایران است، لذا این شرکت با استقرار و پیاده سازی دستورالعمل ها و روش های اجرایی لازم، موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران، گواهینامه فنی در زمینه تولید پروفیل های آلومینیومی حرارت شکن از مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی از سال 1391 الی 1401 و گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت شده است.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman