با برج های معروف تهران آشنا شوید

با برج های معروف تهران آشنا شوید
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۰۹ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۰

شهر بزرگ تهران به‌واسطه پایتخت بودنش، برج‌های لوکس و لاکچری‌ای را در خود جای‌داده است که برخی از این برج‌ها محل زندگی افراد ثروتمند و برخی مراکز تجاری و اداری است.

به گزارش اخبار ساختمان، تهران پایتخت کشورمان به‌عنوان پرجمعیت‌ترین استان ایران شناخته می‌شود و همین جمعیت زیاد باعث شده برج‌های سر به فلک کشیده در این شهر پدید آید. اگر تابه‌حال به تهران سفر کرده باشید یا حتی پایتخت‌نشین باشید، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، برج‌های مرتفع و لوکس است. وقتی سخن از برج های معروف تهران است، شاید تصویر برج جام که در نزدیکی هتل ارم تهران واقع‌شده است، برایتان تداعی شود؛ اما تهران برج‌های لاکچری دیگری را در خود جای‌داده است که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

برج میلاد، از برج های معروف تهران

 

برج میلاد تهران در لیست بلندترین برج‌های جهان جایگاهی را از آن خود کرده است. این آسمان‌خراش یکی از برج های معروف تهران است، به‌طوری‌که اغلب افراد تهران را به برج میلادش می‌شناسند. این سازه مدرن با ارتفاع 435 متر از جاذبه‌های شگفت‌انگیز تهران محسوب می‌شود که گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است.


برج میلاد، تنها یک سازه مخابراتی نیست؛ بلکه امکانات و تفریحات بسیار متنوع در محوطه و داخل برج، این برج را به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تهران تبدیل کرده است. ازجمله امکانات برج میلاد می‌توان به کافه و رستوران‌های شیک و مجلل، سالن کنسرت، سالن سینما، فودکورت، گالری فرش و هنر، موزه و همچنین تفریحات هیجان‌انگیز مثل اتاق فرار، پل معلق، سینما 6 بعدی، بانجی جامپینگ و... اشاره کرد.


اگر دوست دارید به طبقات بالایی برج بروید و پایتخت را از بالا تماشا کنید، کافیست به طبقه هفتم برج میلاد که در ارتفاع 280 متری واقع‌شده، بروید و در تراس بزرگ با نمای 360 درجه، از چشم‌انداز جذاب و تماشایی شهر لذت ببرید.

 

برج بین‌المللی تهران


برج بین‌المللی یکی از برج‌های شیک و مجلل تهران است که به خاطر طراحی ویژه‌ای که دارد، از برج های معروف تهران بشمار می‌رود. این برج عظیم با ارتفاع 162 متر از سازه‌های مرتفع تهران محسوب می‌شود که در 56 حدود 572 واحد اقامتی و تجاری متنوع را در خود جای‌داده است.


برج بین‌المللی تهران به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که دارای 3 بال مختلف بوده و هر بال دارای یک لابی مجزا است. همچنین این ساختمان به‌قدری مستحکم بناشده است که در برابر زلزله 10 ریشتری مقاوم خواهد بود و این موضوع، برج بین‌المللی تهران را با سایر برج‌های تهران متمایز می‌کند.


امکانات لاکچری در برج مدرن و لوکس بین‌المللی تهران، چیزی دور از انتظار نیست. این برج مسکونی و تجاری امکانات بسیار عالی مثل زمین ورزشی و بازی برای کودکان، 15 آسانسور مسافربری و 3 آسانسور باری، سالن ورزشی سرپوشیده مجزا برای آقایان و بانوان، استخر سرپوشیده، زمین تنیس، مسیر تردد ویژه معلولین، سالن اجتماعات و... فراهم نموده است.
 

برج بین المللی تهران

 

برج نگار


از برج های معروف تهران را می‌توان به برج نگار واقع در ونک معرفی کرد که با ارتفاع 114 متر، ششمین برج مرتفع تهران محسوب می‌شود. این برج مدرن در 31 طبقه و 220 واحد تجاری و اداری فعالیت خود را آغاز نمود.


جالب است بدانید، برج نگار علاوه بر دکوراسیون شیک و مدرن ازنظر معماری دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است. در ساخت این برج، بهترین متریال استفاده‌شده است به‌طوری‌که این ساختمان ایمنی و مقاومت بالایی در برابر زلزله دارد.


برج نگار در حال حاضر یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران بشمار می‌رود که در آن برندهای مطرح دنیا مثل آدیداس، بنتون و... دارای شعبه هستند. اگر قصد خرید پوشاک، وسایل تزئینی، اکسسوری و... دارید، برج نگار انتخاب خوبی برای شیک پسندان است.


از دیگر امکانات برج نگار می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، آسانسور، باند هلیکوپتر و... اشاره کرد.

 

برج رولکس فرمانیه


برج رولکس فرمانیه تهران، یکی از مشهورترین برج‌ها می‌باشد؛ اما آنچه سبب معروفیت این برج شده است، تنها طراحی لوکس و لاکچری یا ارتفاع ساختمان نیست بلکه این برج محل زندگی افراد سرشناس مثل علی دایی، سرمربی سابق تیم ملی کارولوس کیروش و کریم باقری بوده است و همین موضوع باعث شده برج رولکس از برج های معروف تهران بشمار رود.


با توجه به اینکه برج رولکس محل زندگی افراد معروف و شخصیت‌های مهم است، این برج را سمبل ثروت و قدرت می‌دانند، درنتیجه هزینه بسیار گران واحدهای مسکونی این برج چیز عجیبی نیست.


خدمات و امکانات فوق‌العاده برج رولکس اقامت شاهانه و رؤیایی را به ارمغان می‌آورد. از بهترین خدمات امکانات آن می‌توان به دو استخر 700 متری مجزا برای آقایان و بانوان، باشگاه بدنسازی و ایروبیک، پزشک اختصاصی، کارواش، خدمات نظافتی، اینترنت، لابی شیک، پارکینگ و... اشاره کرد.
 

برج رولکس فرمانیه

 

برج آلتون کورت نیاوران


اگر در منطقه نیاوران تهران در حال گذر باشید، ساختمانی سفیدرنگ با طراحی لوکس توجه شما را به خود جلب می‌کند. این برج زیبا آلتون کورت نام دارد که یکی از برج های معروف تهران می‌باشد.


برج مجلل آلتون کورت نیاوران توسط دو تن از بهترین مهندسان ایرانی، آقای منصور وکیلی و آقای هورآذر باظرافت دقیق طراحی و ساخته‌شده است. البته در کنار دکوراسیون و طراحی شیک، در ساخت این ساختمان بهترین مصالح و متریال بکار رفته است که نتیجه آن، برج مقاوم و ایمن آلتون کورت شده است.


برج آلتون کورت تهران در 24 طبقه خدمات و امکانات فوق‌العاده‌ای را فراهم نموده است که از این ساختمان 24 طبقه 18 طبقه آن را واحدهای اقامتی لوکس و پنت هاوس‌های لاکچری تشکیل می‌دهد و 5 طبقه دیگر به پارکینگ برج اختصاص‌یافته است.


از پنت هاوس لاکچری و مجهز برج آلتون که بگذریم، این مجتمع دارای امکاناتی نظیر فضای سبز، باغ بزرگ، زمین ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، روف گاردن، باند هلیکوپتر و... می‌باشد.

 

برج جام ملت


برج جام ملت معروف به برج رقصان یک لوکس‌ترین سازه‌های پایتخت است که در خیابان شریعتی واقع‌شده است. پروژه برج جام ملت با سرمایه‌گذاری بانک ملت در سال 2015 به اتمام رسید و اکنون این ساختمان مشهور با طراحی خلاقانه جزو برترین برج‌های تهران می‌باشد.


این برج 34 طبقه ارتفاعی حدود 100 متر دارد که 7 طبقه از آن را به پارکینگ مجتمع اختصاص داده‌اند و دیگر طبقات را واحدهای تجاری، اداری و رستوران تشکیل می‌دهد. نمای شیشه‌ای برج جام ملت، چشم‌انداز فوق‌العاده زیبایی را به ارمغان می‌آورد.


برج جام ملت با ارائه امکانات بسیار عالی باعث شده پایتخت‌نشینان از آن به‌عنوان یکی از برج های معروف تهران یاد کنند. ازجمله امکانات این برج می‌توان به سالن اجتماعات، نمازخانه، 12 پله‌برقی، 11 آسانسور، مدیریت ساختمان هوشمند، رستوران روباز، پارکینگ ویژه معلولین، سیستم کلایمر تلسکوپی را شستشوی نمای ساختمان، باند فرود هلیکوپتر و... اشاره کرد.
 

برج جام ملت

 

برج چناران الهیه


اگر در لیست لوکس‌ترین برج های معروف تهران نگاهی بیندازید، قطعاً نام برج چناران الهیه را در بالای لیست خواهید دید. این برج فوق‌العاده لوکس یکی از مجلل‌ترین و گران‌ترین برج‌های تهران است که ازنظر طراحی و معماری جلوه بسیار زیبایی از خود را به نمایش گذاشته است.


این برج 13 طبقه درمجموع 26 واحد مسکونی را در خود جای‌داده است که هرکدام از این واحدهای مسکونی فضای مجهز و شیکی را پدید آورده‌اند؛ اما بهترین واحد مسکونی این مجتمع پنت هاوسی مجلل، واقع در آخرین طبقه برج است.


از امکانات ویژه برج چناران الهیه می‌توان به استخر 500 متری، فضای سبز، رستوران، خدمات سرو غذا، لابی بزرگ و شیک، کارواش، خشک‌شویی، سالن اجتماعات، باشگاه بدنسازی با امکانات پیشرفته، سالن بیلیارد، پیست دوچرخه‌سواری، اینترنت، سینمای خانگی، خروج اضطراری و... اشاره کرد.


لازم به ذکر است برج الهیه از سیستم امنیتی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است، به‌طوری‌که سیستم حساس به شماره پلاک، ورود و خروج هر ماشین را کنترل می‌کند.
 

برج چناران الهیه

 

جمع‌بندی


شهر بزرگ تهران به‌واسطه پایتخت بودنش، برج‌های لوکس و لاکچری‌ای را در خود جای‌داده است که برخی از این برج‌ها محل زندگی افراد ثروتمند و برخی مراکز تجاری و اداری است. ما در این مطلب سعی کردیم، به معرفی بهترین برج های معروف تهران بپردازیم.


برچسب ها:

ایران هتل آنلاین 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman