سرپرست بازاریابی پلی‌ران:

سیستم جامع آموزش مجریان توسط پلی‌ران طرح ریزی می شود

سیستم جامع آموزش مجریان توسط پلی‌ران طرح ریزی می شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۵۰ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۳

سرپرست بازاریابی پلی‌ران گفت: کار ما تنها بازاریابی و فروش محصول نیست، هیچ شرکتی صرفا بحث فروش را سرلوحه کار خود ندارد، بنابراین یکی از اقدامات مهم پلی ران آموزش مجریان است که حتی در زمان کرونا هم پیگیری شد و با راه اندازی آموزش آنلاین توانستیم این موضوع را پیگیری کنیم و در حال حاضر نیز در راه اندازی سیستم جامع آموزش مجریان در حال طرح ریزی است‌.

به‌ گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو‌ نمایشگاه تاسیسات، پیام استاجی "در پنل بنای برتر و سیستم های نوین تاسیسات" اظهار داشت: متقاعد کردن مشتری و آگاهی بخش به جامعه مخاطب در رابطه با سیستم فاضلاب مهم ترین ‌چالش پیش‌رو در پلی‌ران بود، باور به اینکه یک حلقه در آب بندی تاسیسات ساختمانی تا چه اندازه می تواند فرآیند اجرای فاضلاب را آسان کند.

وی ادامه داد: در نهایت مقاومت مردم در پذیرش سیستم های جدید شکسته شد و استفاده از پوش فیت ها مورد استقبال بسیار قرار گرفت.

سرپرست بازاریابی پلی‌ران بیان کرد: خوشبختانه امروز پلی‌ران توانست سختی ها را پشت سر گذاشته و این‌ محصول در بازار جای خود را پیدا کرد.

استاجی همچنین افزود: کار ما تنها بازاریابی و فروش محصول نیست، هیچ شرکتی صرفا بحث فروش را سرلوحه کار خود ندارد، بنابراین یکی از اقدامات مهم پلی ران آموزش مجریان است که حتی در زمان کرونا هم پیگیری شد و با راه اندازی آموزش آنلاین توانستیم این موضوع را پیگیری کنیم و در حال حاضر نیز در راه اندازی سیستم جامع آموزش مجریان در حال طرح ریزی است‌.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman