مدیر بازاریابی پلی‌ ران:

حمایت پلی ران از دانشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای برای آموزش در صنعت تاسیسات

حمایت پلی ران از دانشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای برای آموزش در صنعت تاسیسات
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۸ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۴

مدیر بازاریابی پلی‌ رانبا اشاره به استقبال پلی ران از راه اندازی دوره های آموزشی، گفت: هر دانشگاهی وارد شود، ما همراهی و استقبال می کنیم، همچنین اگر دوره های آموزشی در مراکز فنی و حرفه ای تعریف شود همراهی می کنیم و در مورد تکنولوژی های برتر امکانات را در اختیارشان قرار می دهیم، چون هر چه تکنولوژی پیش رود، کشور جلو می رود و آموزش، کشور را به پیش می برد و در فرایند چرخه خلاقیت تا تجاری سازی از ورود افراد و سازمان ها استقبال می کنیم.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، علی حفیظی مدیر بازاریابی پلی‌ ران در پنل "بنای برتر، مارکتینگ از دریچه آموزش" با اشاره به لزوم انتقال دانش به طراحان و مجریان اظهار داشت: در حوزه برندینگ مدل کاربردی ارتباط یکپارچه با بازار وجود دارد که در راستای یکپارچه بودن، روابط عمومی در جهت ارتباط با ذی نفعان به منظور ایجاد ارزش با مشتریان فعال است.

وی ادامه داد: به عنوان تولیدکننده، تکنولوژی های مختلف را وارد ایران کردیم که جا انداختن این تکنولوژی ها دشوار بود، از اینرو آموزش برای ذی نفعان از کارکنان تا رقبا اولویت دارد و این فرصت طلایی برای کشور است تا تکنولوزی را با آموزش پیش ببریم.

مدیر بازاریابی پلی‌ ران بیان کرد: وقتی پوش فیت را وارد کشور کردیم ۸۰ اکیپ اجرایی تشکیل شد تا اهمیت موضوع انتقال پیدا کند و سپس آموزش را ادامه دادیم و هر هفته آموزش حضوری و مجازی برای مجریان و پیمانکاران برگزار می شود.

حفیظی سپس گفت: مهندسین چه در عرصه طراحی و همچنین نظارت نیاز به آموزش دارند که از طریق مجازی و حضوری نیز این آموزش ها توسط پلی ران انجام می شود؛ همچنین به عنوان تولیدکننده استقبال می کنیم تا بقیه اجزا وارد این حوزه شود.

وی با اشاره به استقبال پلی ران از راه اندازی دوره های آموزشی افزود: هر دانشگاهی وارد شود، ما همراهی و استقبال می کنیم، همچنین اگر دوره های آموزشی در مراکز فنی و حرفه ای تعریف شود همراهی می کنیم و در مورد تکنولوژی های برتر امکانات را در اختیارشان قرار می دهیم، چون هر چه تکنولوژی پیش رود، کشور جلو می رود و آموزش، کشور را به پیش می برد و در فرایند چرخه خلاقیت تا تجاری سازی از ورود افراد و سازمان ها استقبال می کنیم.

مدیر بازاریابی پلی‌ ران در مورد عدم ثبت برخی محصولات توسط پلی ران تصریح کرد: در مورد تکنولوژی جدید با توجه به مشکلات موجود باید به نحوه فعالیت اکوسیستم و تطابق آن با مسیر توجه کرد، چراکه هر محصول چرخه عمری دارد که بعد از مرحله بلوغ به مرحله افول و کاهش می رسد.

حفیظی تصریح کرد: در حوزه صنعت فاضلاب طی مراحل مختلف به ترتیب محصولات چدنی، پی وی سی، پلی اتیلن و سپس پوش فیت وارد شد؛ به عنوان شرکت اصلی باید افق ها دیده شود و طی این مراحل علی‌رغم عدم همکاری اولیه، خودمان برای اجرا ورود پیدا کردیم تا چالش ها شناسایی شود و سپس بقیه ارکان همراهی کنند.

وی ادامه داد: در چرخه عمر، قبل از رسیدن به مرحله افول باید نقطه عطف دیده شود که این امر سبب بقا می شود؛ در این راستا تعدادی ذی نفع داریم که باید برای همه برنامه داشته باشیم.

مدیر بازاریابی پلی‌ ران خاطرنشان کرد: در زمان فعالیت بنیانگذار پلی ران، تولید کننده رقیب با مشکلی مواجه شد که طبق تاکید ایشان همراهی صورت گرفت تا مشکل تولیدکننده مرتفع شود؛ چراکه اینگونه محیط کسب و کار توسعه پیدا می کند.

حفیظی با اشاره به فعالیت ۵۰ ساله پلی ران در زمینه صنعت تاسیسات ادامه داد: یکی از مشکلات موجود کشور این است که وقتی تکنولوژی جدید وارد می شود، آموزش یک و یا دو سطح پایین تر است و باید بروز شود در غیر اینصورت از دنیا عقب می مانیم.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman