مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی جنرال ایران مطرح کرد:

چشم انداز گروه صنعتی جنرال حضور در بازارهای صادراتی است

چشم انداز گروه صنعتی جنرال حضور در بازارهای صادراتی است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۰۱ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۹

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی جنرال ایران گفت: هدف و برنامه ریزی های مجموعه در بخش های تولید، تحقیق و توسعه و برندینگ با چشم انداز صادرات انجام خواهد شد تا بتوانیم در سال های آتی تمامی محصولات تولیدی خود را وارد بازارهای صادراتی کنیم.

ابوالفضل سجادپور مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی جنرال ایران در گفتگو با خبرنگار اخبار ساختمان گفت: شرکت کارخانجات صنعتی جنرال ایران با سابقه 60 ساله در صنعت لوازم خانگی برای همه شناخته شده است و برند ایرتمپ نیز از سال 1350 در زمینه سیستم های سرمایشی و گرمایشی با هدف انتقال تکنولوژی روز اروپا به ایران و تامین تجهیزات تهویه مطبوع در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی جنرال ایران در ادامه افزود: برند ایرتمپ در حال حاضر در محل کارخانجات جنرال و تحت نظارت شرکای خارجی این شرکت محصولات خود را تولید می کند و سبد محصولات ما در حوزه سیستم های سرمایشی و گرمایشی بسیار کامل است و پکیج های شوفاژ دیواری، سیستم های چگالشی موتورخانه، فن کویل های سقفی توکار، فن کویل های کانالی، انواع هواسازهای معمولی و هایژنیک و انواع چیلرهای تراکمی را شامل می شود.

وی همچنین گفت: شرکت ایرتمپ نیز با توجه به ممنوعیت هایی که طی سال های اخیر در حوزه واردات وجود داشت توانست زمینه فعالیت خود را از زمینه بازرگانی به سمت تولید هدایت کند و خوشبختانه در حال حاضر چند خط تولید و مونتاژ به صورت موازی در کارخانجات جنرال و با برند ایرتمپ فعال هستند و باید گفت تمامی محصولاتی که در سبد کالای شرکت ایرتمپ وجود دارد با تکنولوژی های روز اروپا ساخته می شوند و همواره نیز سعی کرده ایم محصولات خود را مطابق بر دانش روز دنیا تولید و به بازار عرضه نماییم.

سجادپور در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه با توجه به پیشینه و همکاری که با برندهای خوشنام جهانی داشته اید، چه بهره ای توانسته اید از انتقال دانش و تکنولوژی ببرید و هم اکنون در چه حوزه هایی توانسته اید بومی سازی را انجام دهید؟ گفت: با توجه به اینکه شرکای خارجی متعهد و وفاداری به مجموعه داریم که از آغاز فعالیت برند ایرتمپ در ایران (از سال 1350) در کنار ما حضور داشته اند، در گذشته و تا زمانی که امکان واردات مستقیم وجود داشت ما محصولات مورد نیاز بازار ایران را به صورت مستقیم از شرکت های فرولی ایتالیا و هایتما ایتالیا به کشور وارد می کردیم و در حال حاضر نیز با توجه به ممنوعیت هایی که در حوزه واردات وجود دارد با نظارت این شرکت ها توانسته ایم قطعات، تکنولوژی و دانش مورد نیاز این بخش را با بهره گیری از مهندسان و کارگران ایرانی در کارخانجات صنعتی جنرال به کار بگیریم تا بتوانیم تولید داخلی را در کنار دانش روز جهانی را با کمک شرکای خارجی خود داشته باشیم و از این طریق گامی در جهت تامین نیازهای بازار برداشته باشیم.

وی درباره میزان اشتغالزایی که مجموعه جنرال در طی سال های اخیر و از زمان ورود به حوزه تولید داشته است، توضیح داد: تقریبا در طی 2 سال گذشته که از حوزه بازرگانی وارد بخش تولید شده ایم به علت اینکه نفرات زیادی را در واحدهای تحقیق و توسعه، فنی مهندسی و خط تولید به مجموعه جذب شده اند حدودا 120 درصد افزایش پرسنل داشته ایم.



مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی جنرال ایران ادامه داد: در هر صورت ما نیاز داریم تا هم نیروی انسانی و هم سرمایه گذاری بیشتری در مجموعه انجام شود تا بتوانیم این راهی را که از 50 سال اخیر آغاز کرده ایم را با تولید محصولات با کیفیت تر و خدمات پس از فروش بهتر که به عنوان نقطه قوت ما محسوب می شود را همچنان با قدرت ادامه دهیم.

سجادپور در پاسخ به اینکه الان نقطه عطف محصولات شما که توانسته است دستاوردهای بزرگی را برای کشور به ارمغان آورد کدام محصول است؟ گفت: به جرات می توان گفت در حال حاضر سیستم های گرمایشی که در مجموعه ما در حال تولید است به لحاظ قطعات مورد استفاده، طراحی و هم به لحاظ راندمان و کیفیت قابلیت رقابت با سیستم های گرمایشی روز اروپا را دارد و سیستم چگالشی که ما در اختیار داریم یکی از خاص ترین و مدرن ترین سیستم های چگالشی در دنیا است که ما از آن بهره می بریم.

وی ادامه داد: در زمینه هواسازها نیز ما با کمک نرم افزارهای روز دنیا طراحی ها را انجام می دهیم که با متدهای روز جهانی برابری می کند.

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی جنرال ایران همچنین در ادامه گفت: در بخش چیلرها نیز هم در بخش طراحی و هم در بخش استفاده از تابلو برق و همچنین مدل های خاص کمپرسورهای مورد استفاده در این محصولات دارای راندمان بسیار بالایی هستند و از این بابت می توان گفت جزء بهترین دستگاه هایی است که در ایران و کشورهای دیگر می توان مورد استفاده قرار داد.

ابوالفضل سجادپور در پاسخ به اینکه آیا در حوزه صادرات و پروژه های برون مرزی هم فعال هستید یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه خطوط تولید مجموعه به تازگی به مرحله نهایی رسیده است قطعا هدف و برنامه ریزی های مجموعه در بخش های تولید، تحقیق و توسعه و برندینگ با چشم انداز صادرات انجام خواهد شد تا بتوانیم در سال های آتی تمامی محصولات تولیدی خود را وارد بازارهای صادراتی کنیم.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman