اختصاص هزار هکتار زمین برای مسکن دانشگاهیان

اختصاص هزار هکتار زمین برای مسکن دانشگاهیان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۲۸ | ۱۴۰۲/۰۸/۰۹

وزیر راه و شهرسازی به منظور تسریع در اجرای تفاهمنامه احداث مسکن برای اعضای هیات علمی، کارکنان و خوابگاه دانشجویی از اختصاص ۱۰۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان، عصر روز گذشته، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در ساختمان شهید دادمان با محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص پیگیری تفاهم های قبلی دو وزارتخانه برای ساخت مسکن برای اعضای هیات علمی، کارکنان دانشگاه ها و احداث خوابگاه های متاهلی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوع تفاهمنامه دو وزارتخانه برای ساخت مسکن مورد بررسی قرار گرفت. هم‌ اینک برای ساخت مسکن و اجرای تفاهمنامه دو وزارتخانه، ۴۰۰ هکتار اراضی در نظر گفته شده است که مقرر است تا این اراضی به یک هزار هکتار افزایش یابد.

همچنین در خصوص احداث خوابگاه های متاهلی و رفع مشکلات بر سر راه احداث و تسریع در این خصوص نیز گفتگوهایی انجام شد و مقرر شده است تا وزارت راه و شهرسازی در اجرای آن، حمایت های لازم را برای احداث خوابگاه های متاهلی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داشته باشد.

گفتنی است در این نشست، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، کامران دانشجو معاون معماری و شهرسازی نیز حضور داشتند.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman