458 ملک در مزایده اموال تملیکی به فروش می رسد

458 ملک در مزایده اموال تملیکی به فروش می رسد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۲۳ | ۱۴۰۲/۱۰/۳۰

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مزایده عمومی و سراسری شماره ۱۱۴۷ اموال غیرمنقول خود ۴۵۸ باب از املاک و مستغلات تحت اختیار خود به فروش می گذارد.

به گزارش اخبار ساختمان، علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره سازمان اموال تملیکی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ۲۱ استان کشور در این مزایده شرکت دارند که املاکی با کاربری های تجاری، مسکونی، زراعی، صنعتی و باغ ها را برای خرید مزایده گذاران در معرض فروش قرار داده اند.

نورنژاد ادامه داد: ارزش این املاک ارائه شده بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه مزایده از ۲۶ دی ماه آغاز شده و عموم مردم می توانند در آن شرکت کنند، اضافه کرد: مردم به مدت ۱۲ روز (تا هفتم بهمن) برای ارائه پیشنهاد در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) فرصت دارند.

وی در تشریح شاخص ترین املاک ارائه شده در این مزایده، گفت: ۲ قطعه زمین به مساحت افزون بر ۸.۵ هکتار با کاربری صنعتی در استان مازندران و دیگری بیش از ۱۹ هکتار در حریم شهر تهران در مزایده شماره ۱۱۴۷ در معرض فروش گذارده شده اند.

نورنژاد همچنین اظهار داشت: با توجه به شرایط مندرج در اطلاعیه های این مزایده، برخی از املاک به صورت نقد و اقساط به برندگان واگذار خواهد شد که افراد می توانند با مراجعه به سامانه یاد شده، اطلاعات بیشتری دریافت کنند.

بازار


برچسب ها:

اموال تملیکی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman