مراقب سودجویان باشید

گیتی کالا به مشتریان خود هشدار داد

گیتی کالا به مشتریان خود هشدار داد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۴۵ | ۱۴۰۲/۱۰/۳۰

شرکت گیتی کالا با صدور اطلاعیه ای خطاب به مشتریان خود نسبت به فعالیت برخی از افراد سود جو با استافاده از نام و نشان این شرکت هشدار داد.

به گزارش اخبار ساختمان، شرکت گیتی کالا ایرانیان در این اطلاعیه آورده است که، در روزهای اخیر برخی از افراد سودجو و فرصت طلب با استفاده از نام و اعتبار شرکت گیتی کالا اقدام به انجام تبلیغات اغوا کننده ای همچون قرعه کشی خودرو و یا تخفیف ویژه خرید کالا اقدام به کلاهبرداری کرده و درخواست مشارکت و واریز وجه به شماره کارت های مختلف و جعلی کرده اند.


بر اساس این گزارش، شرکت گیتی کالا خطاب به مجریان و مشتریان خود اعلام کرده است، در راستای مقابله و جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران و یا هر گونه ضرر و زیان احتمالی، مراقبت های پیشگیرانه و امنیتی لازم را داشته باشند.
 

این شرکت در ادامه با اعلام اینکه هیچگونه مسوولیتی در قبال مالباختگان و کلاهبرداری های احتمالی نخواهد داشت، تاکید کرده است، چنانچه تاکنون برخی از مشتریان و مجریان و یا دیگر افراد در دام این افراد سودجو گرفتار شده اند، لازم است تا هرچه زودتر از مراجع قضایی و مجاری قانونی مراتب را پیگیری کنند.


به گزارش اخبار ساختمان، گیتی کالا به عنوان یک اکوسیستم جامع در حوزه کالاهای صنعت ساختمان، طی ماههای گذشته به صورت ویژه در کانون توجه فعالان صنعت ساختمان، مجریان و سازندگان قرار گرفته و به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد سودجود در پی سوء استفاده از نام و نشان تجاری این شرکت باشند.


همین گزارش حاکی است، گیتی کالا یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی گیتی پسند به شمار می رود که با برخورداری از چندین واحد صنعتی در حوزه کالاهای مرتبط با صنعت ساختمان به عنوان یکی از مجموعه های پیشگام صنعتی کشور به شمار می رود.

 


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman