رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی تاکید کرد:

لزوم افزایش تراکم ساختمانی در خراسان شمالی

لزوم افزایش تراکم ساختمانی در خراسان شمالی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۲ | ۱۴۰۳/۰۲/۰۹

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی گفت: در راستای ایجاد انگیزه هر چه بیشتر برای سرمایه گذاران حوزه بازار ساخت و ساز می بایست تراکم ساختمانی در استان افزایش یابد تا بتوانیم صنعت ساختمان را از رکود خارج کنیم.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی، مهندس میثم رازی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان در نشست مدیران شورای هماهنگی راه و شهرسازی با استاندار، ضمن ارائه گزارشی در خصوص وضعیت صنعت ساختمان در استان بر ضرورت افزایش تراکم ساختمانی در استان و ایجاد انگیزه هر چه بیشتر در سرمایه گذاران این حوزه با هدف خروج صنعت ساختمان از رکود تأکید کردند.

وی با بیان اینکه تا زمانی موضوع افزایش طبقه در بجنورد و استان نهایی نشود وضعیت هر روز بدتر می شود، ادامه داد: چندماهی سازندگان را با وعده افزایش تراکم در بجنورد نگه داشتیم، اما باید قبول کنیم در شرایط فعلی ساخت و ساز برای سازندگان در استان توجیه ندارد و اکثر آنها از استان رفته اند.

رازی همچنین گفت: اکثر مشاغل به ساخت و ساز مسکن مرتبط است و در شرایط فعلی علاوه بر مشکلات کارگران ساختمانی، فروشندگان لوازم و مصالح نیز در این استان با رکود مواجه هستند.

در ادامه این نشست محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: همدلی و اتحاد مجموعه شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی موجب کاهش مشکلات و هم افزایی هر چه بیشتر می شود.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman