بهره برداری از 500 هزار مسکن در طرح ملی مسکن

بهره برداری از 500 هزار مسکن در طرح ملی مسکن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۸ | ۱۴۰۳/۰۲/۰۹

مشاور وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان، روح‌الله اکبری، شامگاه شنبه، در جمع خبرنگاران گفت: 2 میلیون و 548 هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن در دست ساخت است.

او با بیان اینکه تأمین زمین در لرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی دشوار است، اضافه کرد: اگر تمام دستگاه های اجرایی پای کار می آمدند این مشکل باید هرچه سریع تر رفع می شد.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت تأمین مالی برای اجرای طرح ملی مسکن یادآور شد: بانک های لرستان به جز بانک مسکن همکاری خوبی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان ندارند.

اکبری با تأکید به لزوم همکاری دستگاه های دولتی در طرح ملی مسکن، متذکر شد: نهادهای دولتی باید زمین های مازاد خود را برای اجرای این طرح تحویل دهند.

او با اعلام اینکه تأمین زمین طرح ملی مسکن در استان های یزد، هرمزگان و خراسان جنوبی به آسانی بوده است، بیان کرد: بخش زیادی از زمین در کردستان و چهارمحال و بختیاری تأمین شده‌، اما در ثبت نام متقاضیان عقب هستند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهره برداری 500 هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن، متذکر شد: 128 هزار واحد مسکونی از این تعداد مربوط به باقی مانده های طرح مسکن مهر بوده است.

اکبری بیان کرد: پیش بینی می کنیم که بخش بزرگی از واحدهای مسکونی طرح ملی مسکن تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

تسنیم


برچسب ها:

طرح نهضت ملی مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman