معروف ترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران

معروف ترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۵۱ | ۱۴۰۳/۰۲/۲۷

معروف ترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران به واسطه پارامترهای مهمی مانند قیمت، دارا بودن نمایندگی فعال، کیفیت تصویر عالی، بهره مندی از تکنولوژی های روز و تنوع محصول به محبوبیت رسیده اند.

به گزارش اخبار ساختمان، این روزها لازمه برقراری امنیت در هر کسب و کاری، نصب دوربین مدار بسته است. با بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین می توان به راحتی تخلفات و قانون شکنی ها را پیگیری کرد. برای اغلب مشاغلی که قصد برقرار کردن بالاترین سطح از امنیت را دارند این سوال مطرح است که معروف ترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران کدام اند؟ هر کدام از این برندها قابلیت های متفاوتی ارائه می دهند و طبیعی است که شما بخواهید دست روی بهترین برند بگذارید. با ما همراه باشید تا این برندها را بررسی کنیم.
 

بهترین فروشگاه دوربین مداربسته در شیراز و سایر شهرها را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

 

دوربین مدار بسته

معروف ترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران.


هایک ویژن؛ گل سرسبد برندهای دوربین مدار بسته در ایران


یکی از معروف ترین و پرفروش ترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران، برند هایک ویژن است. این شرکت چینی توانسته در دو دهه اخیر قوی ترین سیستم های امنیتی را وارد بازار کند. دوربین های مدار بسته هایک ویژن همیشه یک قدم جلوتر از رقبا ایستاده اند. این برند نه تنها در ایران نرخ فروش بالایی دارد بلکه در بیش از 100 کشور دیگر جهان نیز محبوب ترین است. دوربین های مدار بسته هایک ویژن در فروشگاه های زنجیره ای، ایستگاه های مترو، بانک ها، هتل ها و کمپانی های معتبر در ایران نصب شده اند. بنابراین هر کجا نام هایک ویژن به گوش تان خورد بی برو برگرد انتخابش کنید.


هایلوک؛ یکی از اقتصادی ترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران


هایلوک یکی از ارزان ترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران است. در پس نام این برند، نام پر قدرت هایک ویژن می درخشد. چرا که برند های لوک در واقع زیرمجموعه ای اقتصادی از برند هایک ویژن است که در تولید سیستم های امنیتی آی پی و آنالوگ نظیر ندارد. قابلیت های برند های لوک در قیاس با قیمت این برند فوق العاده است. بهره مندی از هوش مصنوعی یکی از قابلیت های عالی این دوربین های میان رده می باشد.


اگر قصد انجام هوشمند سازی ساختمان در شیراز و سایر شهرها در کنار استفاده از دوربین مداربسته دارید به پی جو سری بزنید تا شرکت های معتبر در زمینه هوشمندسازی را نیز بسادگی بیابید.


داهوا؛ پر ادعا ترین برند دوربین مدار بسته


برند داهوا یکی از معروف ترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران است که ادعای زیادی در سطح جهانی دارد. این برند در رقابت تنگاتنگ با برند هایک ویژن توانسته رتبه دوم را کسب کند. بهره مندی از کیفیت عالی، امکان دسترسی به تصاویر دوربین از راه دور، تنوع بالای دوربین ها، پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی پردازش تصویر و داشتن نمایندگی فعال این برند را به یکی از خوش سابقه ترین ها در ایران تبدیل کرده است.

 

فروشگاه دوربین مداربسته

پر فروش ترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران.


تیاندی؛ خلاق ترین برند دوربین مدار بسته


برند دیگری که می توان آن را یکی از برندهای دوربین مدار بسته در ایران دانست، برند تیاندی است. این برند با 30 سال سابقه، اولین برندی بود که قابلیت ثبت تصاویر رنگی در شب را به دوربین های مدار بسته اضافه کرد. بهره مندی از قدرت زوم فوق العاده و قیمت اقتصادی از جمله مواردی هستند که این برند را در بین خریداران ایرانی محبوب کرده اند.


سامسونگ؛ برندی که نیاز به تعریف ندارد

یکی از معروف ترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران که بی نیاز از تعریف و تمجید است، برند سامسونگ می باشد. این برند قوی ترین، امن ترین و پر قدرت ترین دوربین های مدار بسته به ویژه دوربین مداربسته دید در شب را ارائه می دهد. لنز قوی دوربین های مدار بسته سامسونگ نقطه قوت این برند می باشد. البته نباید منکر این قضیه شد که دوربین های مدار بسته سامسونگ در ایران تا حدودی کمیاب هستند.
 

نمایندگی سامسونگ در شیراز را در سایت پی جو میتوانید مشاهده نمایید.


کلام پایانی


معروف ترین برندهای دوربین مدار بسته در ایران به واسطه پارامترهای مهمی مانند قیمت، دارا بودن نمایندگی فعال، کیفیت تصویر عالی، بهره مندی از تکنولوژی های روز و تنوع محصول به محبوبیت رسیده اند. پی جو به عنوان یکی از قوی ترین مراجع معرفی مشاغل در شیراز و سایر کلان شهرهای ایران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در راستای معرفی برترین مشاغل می باشد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman