تولید و ساخت تابلو برق

تولید و ساخت تابلو برق
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۹ | ۱۴۰۳/۰۲/۳۰

تابلو برق عبارت است از، یک محفظه بسته که مجموعه‌ای از قطعات الکتریکی در آن تعبیه شده و با روش‌های تخصصی به یکدیگر متصل هستند. وظیفه اصلی تابلو برق‌ها کنترل و توزیع جریان برق است.

به گزارش اخبار ساختمان، تابلو برق‌ها در زمینه تاسیسات صنعتی و ساختمانی، جزو تجهیزات بسیار مهم و ضروری محسوب می‌شوند که استانداردهای آنها به شکل ظاهری، نصب، کاربرد و انواع آن باز می‌گردد. به طور کلی تابلو برق عبارت است از، یک محفظه بسته که مجموعه‌ای از قطعات الکتریکی در آن تعبیه شده و با روش‌های تخصصی به یکدیگر متصل هستند. وظیفه اصلی تابلو برق‌ها کنترل و توزیع جریان برق است.


ساخت تابلو برق
 

تابلو برق برای حفاظت و کنترل تجهیزات و همچنین توزیع برق کاربرد دارد. این محصول بسته به شرایط محل نصب و خواسته مشتری با جنس‌های مختلف در ابعاد گوناگون ساخته می‌شود.


ساخت تابلو برق‌های صنعتی و ساختمانی از جمله مشاغل تخصصی محسوب می‌شود و طراحی آنها نیز نیاز به مهارت بالایی دارد. برای ساختن تابلو برق علاوه بر دانش کافی برای طراحی و نصب، سازنده تابلو برق باید تحقیقات میدانی نیز انجام دهد.

 

نکات قبل از خرید تابلو برق


تابلو برق‌ها از جمله تجهیزات مورد نیاز و ضروری برای هر ساختمان محسوب می‌شوند. برای خرید این نوع تجهیزات نیز مانند سایر محصولات باید نکاتی را مد نظر قرار داد. مواردی که در هنگام خرید تابلو برق باید به آنها توجه کرد عبارتند از:


*  مدل تابلو برق که شامل مدل‌های دیواری، ایستاده، روکار، توکار، رک، جعبه‌ای و غیره است.
*  جنس تابلو برق که می‌توان از میان انواع مختلف پلاستیکی، فلزی، آلومینیومی و استیل یکی را انتخاب کرد.
*  انتخاب حداکثر جریان و ولتاژ مورد نظر
*  مکانی که قرار است تابلو را در آنجا نصب کنید، نظیر بیرونی یا درونی
*  استانداردهایی که برای محافظت از دستگاه لازم است مورد بررسی قرار دهید.
*  کشویی یا ثابت بودن ساختار دستگاه را چک کنید.
*  از معتبر بودن برند تولید کننده تابلو برق اطمینان حاصل کنید.
*  خرید این نوع تجهیزات از سایت‌های معتبر
 

سفارش تابلو برق از ویتال تابلو


گروه مهندسی تابلو برق ویتال (ویتال تابلو) با سابقه ای طولانی در طراحی و ساخت تابلوهای برق صنعتی ، ساختمانی و با تیکه بر توانمندی و تخصص و اتکا بر دانش و سرمایه های انسانی متخصص جوان و پویای ایران زمین و با رویکردی مبتنی بر شناخت نیازمندی های بازار و مشتریان با ارائه راه حل های مناسب به نیاز های مشتریان گامی مهم در جهت ایده ای که تقاضا را برآورده می کند و نیز بستر سازی مناسب که بر توسعه صنعت برق دارد و همچنین با بهره گیری از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاهها و به روز ترین سیستم های طراحی و تولید توانسته جز و بهترینها باشد. تولیدات این کارخانه مطابق با استاندارهای جهانی و مشخصات فنی و هوشمند شرکت های مخابراتی می باشد و رضایت و پاسخگویی به مشتری را عامل رشد خود دانسته و امیدوار است بتواند در ادامه مسیر گام های مستحکم تری را جهت ارتقاء خود در تمامی ابعاد برداشته و به عنوان عضو کوچکی از این صنعت مهم تولیدات در خور توجهی را به صنعت برق کشور ارائه نماید.


توانمندی های ما در ویتال تابلو


در ویتال تابلو شما تصور می کنید ما تولید میکنیم تفاوت ارزشمند است خرسندیم که ویتال تابلو را انتخاب کردید. محصولات تولیدی ما در کارخانه شامل : تابلو برق هوشمند ساختمان (BMS-LMS-EMS ) تابلوهای استخر و تصفیه خانه ، تابلوهای توزیع فرعی ، تابلوهای موتورخانه ، تابلو برق اتوماسیون صنعتی PLC ، تابلو برق اینورتور تابلو بانک خازن و تابلوهای ایستاده ، ریتال ، طرح ریتال ، تابلوهای چنج اور ATS تابلوهای کارگاهی و ...


برخی مشتریان ما


با انتخاب هوشمندانه شما یک سبک متفاوت را ایجاد میکنیم ...


مرکز تجاری فرشته 24 ، ساختمان مسکونی عرش الهیه ، مجموعه تابلوهای چیلر قیطریه ، مجموعه تابلوهای ساختمانی مسکونی دنیز (اوشان) ، مجموعه تابلوهای سایت کرمان موتور ( جاده مخصوص) ، مجموعه تابلوهای کارگاهی ساختمان اداری عمران ارگ (مطهری) ، تابلوهای BMS ویلایی شمال ، کارخانه صنایع فراورده های غذایی کیمیا گام البرز ، تابلوهای بیمارستان امیدیه اهواز ، پخش داروی رازی ، شرکت نفت قیرآکام ، هتل پرشین پلازا ، مجموعه تابلوهای اداری تجاری مالمون 1 و مالمون 2 ، مجموعه تابلوهای خانه بهداشت ، مجموعه تابلوهای ساختمانی نیاوران و زعفرانیه و ...

 

اگر سؤالی دارید، می‌توانید با کارشناسان ما با شماره (02176267100) تماس بگیرید و از اطلاعات بیشتری در این زمینه بهره‌مند شوید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman