نمایندگی فروش آهن آلات - استعلام قیمت امروز آهن، پروفیل، میلگرد

نمایندگی فروش آهن آلات - استعلام قیمت امروز آهن، پروفیل، میلگرد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۱ | ۱۴۰۳/۰۳/۰۶

به گزارش اخبار ساختمان، با توجه به نوسانات شدید بازار آهن، قیمت روز آهن نظیر میلگرد، تیرآهن، پروفیل، ورق، مفتول، ناودانی و نبشی را از کجا استعلام می‌‌گیرید؟ افزایش مراکز فروش آهن آلات و ارائه قیمت‌های مختلف در ازای خرید هر کیلو آهن به مشتری باعث سردرگمی خریداران، خصوصا افراد مبتدی، می‌شود. از همین جهت اطلاع از لیست قیمت کیلویی یا متری آهن آلات در لحظه برای شما بسیار ارزشمند است.


پس از بررسی‌های چندین نمایندگی فروش آهن آلات تصمیم بر آن شد تا در این صفحه با رجوع به سایت یکی از بهترین آنها که به عنوان مرکز قیمت روزانه آهن آلات شناخته می‌شود، قیمت آنلاین انواع محصولات آهنی را به شما ارائه دهیم.


بدون شک خواندن این صفحه کمک بزرگی در پیدا کردن مرجع خرید آهن آلات خواهد بود. شما هم می‌توانید با توجه به بررسی‌هایی که در مراکز فروشندگان آهن آلات در تهران و شهرستان انجام شده از این مرجع معتبر (نام برده در این صفحه) جهت استعلام قیمت و یا خرید استفاده کنید.

 

خرید و فروش انواع آهن آلات در بازار آهن ایران.

 

استعلام قیمت امروز آهن از نمایندگی فروش آهن آلات


می‌توان با اطمینان گفت بزرگترین دغدغه مشتریان جهت خرید آهن آلات اطلاع از قیمت لحظه ای محصولات است. بارها مشاهده شده خریدار وارد چند مرکز خرید آهن آلات در تهران شده و قیمت‌های مختلفی دریافت کرده است، سپس به چند فروشگاه اینترنتی آهن آلات مراجعه کرده، اما نه تنها مشکلش برطرف نشده، بلکه سردرگم تر از قبل شده است!

 

نمایندگی فروش آهن آلات در ایران

 

این مسئله به دلیل عدم مراجعه به یک مرجع معتبر خرید و فروش آهن آلات به وجود می‌آید. ما با داشتن یک مرجع معتبر قیمت روز انواع آهن آلات را در جداول زیر ارائه کرده‌ایم.
 

اطلاع از قیمت روز میلگرد


آخرین قیمت میلگرد در خرداد 1403 بر اساس سایز میلگرد به شرح زیر است:

 

لیست قیمت میلگرد (کیلویی)

قیمت میلگرد 8

26.900

قیمت میلگرد 14

26.600

قیمت میلگرد 16

26.600


استعلام قیمت امروز تیر آهن


بر اساس استعلام از برترین نمایندگی فروش آهن آلات، قیمت لحظه ای تیرآهن در بازار در شاخه‌های 6 متری با توجه به سایز تیرآهن به صورت زیر برآورد می‌شود:

 

لیست قیمت تیرآهن (شاخه)

قیمت تیرآهن 16

5.945.000

قیمت تیرآهن 18

6.810.000

قیمت تیرآهن 24

11.050.000


قیمت روز پروفیل


جدیدترین قیمت پروفیل با توجه به ابعاد پروفیل به شرح زیر است:

 

لیست قیمت پروفیل (شاخه)

قیمت پروفیل 2*2

371.000

قیمت پروفیل 4*4

745.000

قیمت پروفیل 8*4

1.130.000


قیمت ورق


در صورت نیاز به ورق آهن در زمان خرید آهن آلات در خرداد 1403، قیمت ورق سیاه با توجه به ضخامت ورق طبق جدول زیر قیمت گذاری می‌شود:

 

لیست قیمت ورق (کیلویی)

قیمت ورق سیاه 2

44.000

قیمت ورق سیاه 6

44.000

قیمت ورق سیاه 12

43.200


قیمت انواع مفتول


قیمت روز مفتول در خرداد 1403 بر اساس نوع مفتول (آرماتوربندی، گالوانیزه، مسوار) و ضخامت مفتول به صورت زیر محاسبه می‌شود:

 

لیست قیمت مفتول (کیلویی)

قیمت مفتول آرماتوربندی 1.5

30.500

قیمت مفتول گالوانیزه 2

39.700

قیمت مفتول مسوار 2

38.700

 

قیمت روز ناودانی


با استعلام قیمت نبشی از معتبرترین نمایندگی فروش آهن آلات، قیمت لحظه ای ناودانی در در خرداد 1403 بر حسب سایز عبارت است از:

 

لیست قیمت ناودانی (کیلویی)

قیمت ناودانی 6.5

30.370

قیمت ناودانی 14

29.950

قیمت ناودانی 20

29.550


قیمت امروز نبشی آهن


آخرین قیمت نبشی در خرداد 1403 با توجه به سایز آن به شرح زیر است:

 

لیست قیمت نبشی (کیلویی)

قیمت نبشی 3

29.700

قیمت نبشی 8

29.070

قیمت نبشی 12

29.070


قیمت خرید عمده آهن آلات


یک راهکار ایده آل جهت کاهش قیمت خرید آهن آلات، ثبت سفارش به صورت عمده در تناژ بالا است. به طور حتم شرکت های فروش آهن آلات در زمان فروش محصولات به صورت گسترده، می‌توانند تخفیفات ویژه‌ای را به مشتری ارائه دهند.


به عبارتی ساده‌تر دست فروشنده فروشگاه آهن آلات (در زمان فروش عمده آهن آلات برای کاهش قیمت کیلویی یا متری) میلگرد، تیرآهن، پروفیل، ورق، مفتول، ناودانی و نبشی باز است. به این ترتیب قیمت عمده انواع آهن آلات از قیمت خرده فروشی بسیار ارزان‌تر است.


معرفی مراکز فروش آهن آلات در تهران؛ نگاهی از جنس تجربه


همانطور که متوجه شدید، ما با استفاده از شناسایی یک نمایندگی فروش آهن آلات با اعتبار و اطمینان بالا، به راحتی قیمت لحظه ای انواع محصولات آهنی را استعلام می‌گیریم. حتی با مراجعه به این مراجع می‌توانیم ضمن دریافت مشاوره تخصصی، سفارش خود را در آن واحد ثبت نماییم.


احتمالاً این سوال برای شما مطرح شده باشد که نام این مرکز خرید و فروش آهن آلات ساختمانی چیست؟ ما برای استعلام قیمت و ثبت سفارش آهن از دو سایت فولاد توفیقی و امروز اهن کمک می‌گیریم. اگرچه مراکز فروش یا شرکت خرید و فروش آهن آلات بسیار زیاد است، اما این دو مورد جزو برترین ها هستند.

 

روش های ارتباطی با وب سایت امروز آهن و فولاد توفیقی فروشندگان آهن در ایران.

 

البته این مورد را هم در نظر بگیرید که اگرچه فولاد توفیقی و امروز آهن در تهران هستند، اما امکان استعلام قیمت و سفارش محصول در تمام نقاط ایران از طریق این دو مرجع فراهم است.


حتما قبل از خرید آهن آلات مشاوره بگیرید


بسیاری از افراد در هنگام خرید آهن آلات تهران یا حتی شهرستان اعتقادی به دریافت مشاوره تخصصی ندارند! این موضوع برای خود من بسیار عجیب است. چرا که خرید آهن نکات پیچیده‌ای دارد که حتی بعضا برای افراد حرفه‌ای در بازار دردسر ساز است.


بنابراین توصیه می‌کنیم حتی اگر فکر می‌کنید با زیر و بم خرید و فروش آهن آلات در تهران آشنایی دارید و به اصلاح خود را جزو حرفه های بازار می‌دانید، باز هم از اهمیت مشاوره غافل نشوید.


فراموش نکنید دو سایت معرفی شده برای استعلام قیمت امروز آهن و همچنین برای ارائه مشاوره تخصصی هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کنند. پس با یک تماس تلفنی اطلاعات خود را قبل از خرید افزایش دهید.


استعلام قیمت و نمایندگی فروش آهن آلات با قیمت امروز آهن


اگر به دنبال خرید آهن آلات هستید، بدون شک با توجه به نوسانات شدید قیمت این بازار، باید قبل از هر چیز از لیست قیمت آهن مطلع شوید. همانطور که متوجه شدید، با وجود تعدد زیاد نمایندگی فروش آهن آلات، پیدا کردن یک مرجع معتبر و قابل اعتماد سخت و دشوار است.

برای مثال بسیاری از سایت‌ها قیمت آنلاین کیلویی یا متری محصولات را درج می‌کنند، اما اصلا آن را آپدیت نمی‌کنند. یا برخی از مراکز قیمت روزانه آهن آلات نه تنها قیمت لحظه را به صورت تلفنی به مشتری نمی‌گویند، بلکه مشاوره تخصصی هم ارائه نمی‌دهند.

با توجه به این موارد، بهترین گزینه برای استعلام نرخ خرید آهن آلات و ثبت سفارش آنی همان دو سایت فولاد توفیقی و امروز آهن هستند. من نیز جهت ایجاد جداولی که در بالا مشاهده کردید از سایت امروز آهن و فولاد توفیقی به عنوان مرجع استعلام قیمت آنلاین محصولات آهنی کمک گرفتم، به این دلیل که سالها پیش پس از بارها بررسی بازار با این دو برند معتبر آشنا شدم و همیشه جهت استعلام قیمت لحظه‌ای و همچنین ثبت سفارش با متخصصین این دو برند تماس می‌گیرم.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman