شناسایی 500 ساختمان ناایمن در مازندران

شناسایی 500 ساختمان ناایمن در مازندران
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۲ | ۱۴۰۳/۰۳/۰۹

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه حدود ۵۰۰ ساختمان اداری، آموزشی، تجاری و مسکونی ناایمن در مازندران شناسایی و ثبت شده است، گفت: بازدید از ساختمان های دارای چک لیست توسط تیم فنی کمیته پایش انجام خواهد پذیرفت تا تمامی واحد‌های ناایمنی شناسایی و برای رفع خطر اقدام شود.

به گزارش اخبار ساختمان، احمد توکلی در کارگروه استانی پایش ایمنی ساختمان های ناایمن با تسلیت شهادت شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات قبلی برای اقدام لازم برای رفع خطر ساختمان های ناایمن، این موضوع با سرعت و به درستی انجام نشد و ضرورت دارد تا شهرداران به عنوان متولی نگهداشت شهر، این موضوع را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه مدیرانی که در این ارتباط کوتاهی کنند به دلیل ترک فعل به هیأت تخلفات ارسال می شود، یادآور شد: پیاده روهایی که زیر ساختمان های ناایمن قرار دارد با الویت داربست بندی و ایمن سازی موقت برای جلوگیری از آوار شدن انجام پذیرد و در ادامه تکلیف آنها مشخص شوند.

توکلی از شناسایی سازه های ناایمن و حتی مناطقی که برای مردم ایمنی ندارند، خبر داد و تصریح کرد: ایمن سازی پل های عابر پیاده با عمر بالا و تابلو و بیلبوردهای در حاشیه جاده های بین شهری و درون شهری نیز بررسی و ایمن سازی شوند.

وی الویت کارگروه را شناسایی ساختمان های ناایمن و رفع مشکل آنها اعلام کرد و خاطرنشان کرد: بر شناسایی ساختمان های ناایمن و تکمیل چک لیست های پایش تاکید داریم و برای ایمن سازی ساختمان های دولتی ناایمن، امسال اعتبارات اختصاص می یابد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه حدود ۵۰۰ ساختمان اداری، آموزشی، تجاری و مسکونی ناایمن در مازندران شناسایی و ثبت شده است، گفت: بازدید از ساختمان های دارای چک لیست توسط تیم فنی کمیته پایش انجام خواهد پذیرفت تا تمامی واحدهای نا ایمنی شناسایی و برای رفع خطر اقدام شود.

عصر ایران


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman