مقایسه انواع سایبان پارکینگ ارزان با کارایی بالا به همراه قیمت

مقایسه انواع سایبان پارکینگ ارزان با کارایی بالا به همراه قیمت
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۰ | ۱۴۰۳/۰۳/۱۰

آیا از اهمیت استفاده از سایبان پارکینگ خبر دارید؟ با توجه به اینکه قرارگیری خودرو در معرض نور خورشید، برف، باران و دیگر عوامل می‌تواند سلامت و امنیت آن را در معرض تهدید قرار دهد، امروزه سفارش انواع سایبان خودرو بسیار افزایش یافته و هزینه‌های نگهداری از خودرو را کاهش می‌دهد

به گزارش اخبار ساختمان،آیا از اهمیت استفاده از سایبان پارکینگ خبر دارید؟ با توجه به اینکه قرارگیری خودرو در معرض نور خورشید، برف، باران و دیگر عوامل می‌تواند سلامت و امنیت آن را در معرض تهدید قرار دهد، امروزه سفارش انواع سایبان خودرو بسیار افزایش یافته و هزینه‌های نگهداری از خودرو را کاهش می‌دهد.


این محصولات در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ساخته شده و از طول عمر بالایی برخوردار هستند که هرکسی را برای خرید آن‌ها ترغیب می‌کند؛ البته بهتر است پیش از اقدام به خرید سایبان‌های پارکینگ حتماً به خوبی با مشخصات آن‌ها آشنا شده و با دانش کافی برای تهیه این سازه‌‌ها اقدام کنید.

 

انواع سایبان پارکینگ ارزان

 

دلایل استفاده از سایبان پارکینگ چیست؟


ممکن است برایتان سؤال پیش آمده باشد که دلیل این‌همه محبوبیت سایبان‌های پارکینگ چیست و چرا امروزه شاهد استفاده از این سازه‌ها در مکان‌های مختلف هستیم؟ برای پاسخ به این سؤال لازم است در ادامه به بررسی مزایا و دلایل استفاده از سایبان‌های خودرو بپردازیم.


مورد اول؛ خنک نگه داشتن خودرو


یکی از مزایای مهم این سایبان‌ها این است که اتاق، موتور و سایر قطعات خودرو شما را در روز‌های داغ تابستان خنک نگه داشته و نقش مهمی‌ در حفظ سلامت خودرو ایفا می‌کنند.


مورد دوم؛ قابلیت جابجایی


یکی از نکات مثبت انواع سایبان پارکینگ این است که شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را از جایی به جای دیگر منتقل کنید. تنها کافی است محل نصب جدید با ابعاد سایبان موردنظر مغایرت نداشته باشد.


مورد سوم؛ طرح دلخواه


دست شما در انتخاب سایبان‌های پارکینگ بسیار باز بوده و می‌توانید این سازه‌ها در ابعاد و طرح‌های مختلف مطابق با نیاز‌ها و سلیقه خود سفارش دهید.


مورد چهارم؛ نصب سریع و آسان


برخلاف متریال سنتی که زمان و فضای زیادی را به خود اختصاص می‌دهند، شما می‌توانید سایبان‌های پارکینگ همچون مدل‌های چادری را در کمترین زمان نصب و اجرا کنید.


مورد پنجم؛ محافظت کامل از بدنه خودرو


یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان خودرو سوختگی رنگ ماشین یا رنگ‌پریدگی بدنه است که اصلی‌ترین علت آن را باید تابش مستقیم نور خورشید و همچنین وجود باران‌های اسیدی در شهر‌های آلوده معرفی کنیم.


درواقع شما با خرید یک سایبان پارکینگ باکیفیت، می‌توانید از خودروتان در برابر گردوغبار، حشرات و پرندگان، بارش برف، باران و تگرگ و همچنین پرتوهای خورشیدی محافظت کنید.


مورد ششم؛ صرفه‌جویی در انرژی


سایبان خودرو با ایجاد فضای خنک در محل پارک خودرو، کمک می‌کند انرژی موردنیاز برای خنک‌کردن اتومبیل در برابر آفتاب داغ کاهش پیدا کند.


مورد هفتم؛ تأمین امنیت خودرو


شما با خرید سایبان‌های خودرو می‌توانید امنیت اتومبیل خود را کاملاً حفظ کرده و حتی با سفارش سایبان‌های دارای روشنایی مناسب، امنیت پارک خودروهای خود را به هنگام شب افزایش دهید.

 

انواع سایبان پارکینگ


انواع سایبان پارکینگ


امروزه سایبان خودرو یا پارکینگ در مدل‌های مختلف با ویژگی‌های متنوع تولید می‌شود که شما عزیزان می‌توانید با شناخت آن‌ها و توجه به نیاز‌ها، بودجه و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.


سایبان چادری یا پارچه‌ای پارکینگ


از مدرن‌ترین و زیباترین انواع سایبان پارکینگ باید به مدل‌های پارچه‌ای اشاره کنیم که با توجه به نوع متریال به‌کاررفته در سازه و پوشش سقف آن‌ها، خیال شما را برای همیشه از وجود یک سایبان ایمن آسوده می‌کند.


استراکچر و سازه این سایبان‌ها از فولاد ضد زنگ بوده و پارچه مصرفی نیز از جنس  PVC-PVDFو یک لایه Until UV در سطح بیرونی است. از مزایای این سایبان‌ها باید به نداشتن ستون مزاحم در وسط سایبان و ایجاد فضای بیشتر برای پارک خودرو اشاره کنیم.


سایبان متحرک خودرو


امروزه از سایبان‌های متحرک در اماکن مختلفی همچون ویلا‌ها، ساختمان‌های اداری و تجاری، کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و... استفاده می‌شود. مهم‌ترین مزیت این سایبان‌ها این است که سقف آن‌ها قابلیت باز یا بسته شدن دارد و می‌توانید این کار را با توجه به نیاز خود (به وسیله ریموت) مدیریت کنید.


سایبان خودرو برزنتی


اگر به دنبال سایبان خودرو ارزان‌قیمت برای خانه یا ویلای خود هستید، سایبان‌های برزنتی بهترین انتخاب هستند؛ اما باید بدانید پارچه برزنت در تابستان گرمای زیادی را به خود جذب کرده و این موضوع می‌تواند به افزایش دمای خودرو و آسیب به آن منجر شود.


سایبان خودرو فلزی


یکی دیگر از انواع سایبان پارکینگ نوع فلزی آن است که تماماً از جنس فلز ساخته شده و برای پوشش سقف آن نیز از ترکیب متریالی مانند پشم‌شیشه، فوم و ورق گالوانیزه استفاده می‌شود. به دلیل استفاده از ورق در فصل تابستان، گرمای بیشتری به زیر سقف انتقال یافته و برای استفاده در پارکینگ به دلیل افزایش دمای خودرو چندان مناسب نیست.


سایبان خودرو چوبی


این نوع سایبان‌ها با ساز‌ه‌ای از جنس تماماً چوب طراحی شده و جنس سقف آن‌ها نیز معمولاً از آندولین، آندوویلا و دیگر برند‌ها است. این سایبان‌ها با ظاهر زیبایی که دارند به عنوان یک عامل دکوراتیو در معماری فضا‌های مختلف به کار می‌روند.


سایبان‌های چوبی به علت عایق بودن چوب، در برابر گرما مقاوم بوده و به‌نوعی ضد زلزله به شمار می‌آیند. بزرگ‌ترین عیب این سازه‌ها آسیب‌پذیری آن‌ها در برابر موریانه و قرارگیری در معرض رطوبت به هنگام بارندگی است.


سایبان خودرو UPVC


ورق‌های UPVC به دلیل انعطاف‌پذیری و استحکام بالایی که دارند از بهترین گزینه‌ها برای سایبان خودرو هستند. امروزه این نوع ورق‌ها در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. قابلیت سفارش در طرح و رنگ دلخواه، عدم فرسایش و پوسیدگی، وزن سبک و سازگاری با محیط زیست از مهم‌ترین مزایای سایبان خودرو UPVC است.


سایبان پارکینگ برقی


این نوع سایبان‌ها برای باز و بسته شدن نیازی به نیروی مکانیکی نداشته و تنها به صورت برق باز و بسته می‌شوند. این سازه‌ها مجهز به یک موتور الکتریکی هستند که انرژی برق را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند.

 

در چه فضایی می توان سایبان پارکینگ نصب کرد؟


در چه فضایی می‌توان سایبان پارکینگ نصب کرد؟


با بررسی شرایط محیط و نیاز مشتری می‌توان متناسب با سلایق و نظرات شما سایبان‌های پارکینگ را در محیط‌های مختلف اجرا کرد. درواقع این محصولات از تنوع گسترده‌ای در زمینه ساخت و اجرا برخوردار هستند و برای برپایی آن‌ها با محدودیت روبرو نخواهید شد.


به طور کلی ساخت این سایبان‌ها در هر نقطه از ایران از آب و هوای گرم و خشک گرفته تا آب و هوای سرد و مرطوب و در هر مکانی امکان پذیر بوده و هیچ گونه محدودیتی ندارد. اماکنی که می‌توان در آن‌ها سایبان خودرو نصب کرد عبارت‌اند از:


*  ایستگاه تاکسی، مترو و اتوبوس
*  منازل مسکونی، ویلا و باغ
*  مراکز تفریحی و گردشگری
*  مدارس و دانشگاه‌ها
*  ورزشگاه‌ها و نمایشگاه‌های موقت و دائمی‌
*  سازمان‌ها و ادارات دولتی و خصوصی


قیمت سایبان پارکینگ


عوامل و فاکتور‌های مختلفی در تعیین قیمت سایبان خودرو تأثیرگذار هستند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ثابت یا برقی بودن سایبان است. درواقع سایبان‌های برقی از قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های ثابت برخوردار هستند. همچنین به موتور مورداستفاده در سایبان‌های برقی نیز باید توجه داشته باشید.


از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت سایبان پارکینگ باید به جنس پارچه پوشش سایبان، متراژ و اندازه محیط، ابعاد سایبان و... اشاره کرد.

 

قیمت سایبان پاارکینگ


بهترین سایبان پارکینگ را از کجا بخریم؟


مجموعه تولیدی سایبان ثامن با برخورداری از متخصصان باتجربه و کاربلد و بیش از ۱۰ شعبه فعال در سراسر کشور آماده است تا انواع سایبان برقی و دستی از جمله سایبان پارکینگ، سایبان مغازه، سایبان کالسکه‌ای، سایبان چتری، سایبان تراس و بالکن و... را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهد.


شما می‌توانید محصولات اختصاصی با چاپ تبلیغاتی برند خود را به سایبان ثامن سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید. همچنین با خرید از این مجموعه از خدمات گارانتی ۲ساله، مشاوره رایگان و... بهره‌مند شوید.


برچسب ها:

سایبان پارکینگ 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman