رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۳۱۲ هزار مسکن در روستاها تحویل شد

۳۱۲ هزار مسکن در روستاها تحویل شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۱۹ | ۱۴۰۳/۰۳/۲۱

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از فرآیند ساخت ۸۱۶ هزار و ۹۸۷ واحد مسکونی شهری و روستایی در کشور و تحویل بیش از ۳۱۲ هزار واحد به متقاضیان خبر داد و گفت: تاکنون بنیاد مسکن ۸۳۸ هزار و ۲۷۹ قطعه زمین روستایی برای واگذاری به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تامین کرده است.

به گزارش اخبار ساختمان، غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملکرد آن بنیاد را در ساخت واحدهای مسکونی روستایی و شهری نهضت ملی تشریح کرد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸۱۶ هزار و ۹۸۷ واحد مسکونی روستایی و شهری توسط آن بنیاد در سراسر کشور وارد فرایند ساخت شد، گفت: از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست.

صالحی ادامه داد: از واحدهایی تکمیل و بهره برداری شده توسط بنیاد مسکن ۲۹۳ هزار و ۵۲۴ واحد روستایی و ۱۹ هزار و ۲۱۰ واحد شهری است.

این مقام مسئول توضیح داد: از واحدهای در دست اجرا نیز ۲۵۲ هزار و ۱۵۳ واحد روستایی و مابقی شهری هستند.


تامین ۸۳۸ هزار و ۲۷۹ قطعه زمین روستایی


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توضیح تامین زمین توسط آن بنیاد به میزان یک میلیون قطعه در روستاها طی دو سال گذشته و امسال گفت: بنیاد مسکن تعهد کرده است تا در دو سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ به میزان یک میلیون قطعه زمین روستایی برای واگذاری به واجدان شرایط تامین کند که تاکنون ۸۳۸ هزار و ۲۷۹ قطعه زمین روستایی تامین شده است.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman