استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پرونده مسکن مهر درحال بسته شدن است

پرونده مسکن مهر درحال بسته شدن است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۳۴ | ۱۳۹۸/۰۷/۰۴

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکثر واحد‌های مسکن مهر استان تحویل داده شده و بخشی نیز در حال تحویل است و احتمالا پنجمین یا ششمین استان کشور باشیم که بتوانیم پرونده مسکن‌های مهر را ببندیم.
به گزارش اخبار ساختمان، حسین کلانتری در نشست ستاد بازآفرینی شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در رونق اقتصادی کشور، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اصلی اقتصاد مقاومتی استفاده از فرصت‌های جدید برای تغییر شرایط از وضع کنونی به وضعیت مطلوب است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بحث بازآفرینی شهری اتفاق خوبی است که در استان شروع شده و با اجرای این پروژه‌ها تحول کیفی چشمگیر در زندگی مردم ایجاد می‌شود.

کلانتری با بیان اینکه دولت برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری تسهیلات ارزان‌قیمت و کمک‌های یارانه‌ای فراهم کرده، گفت: بازآفرینی بافت‌های فرسوده طرح ماندگاری است که باید آن را در استان تکمیل کنیم و می‌تواند برای سایر نقاط کشور الگو باشد.

وی به پروژه‌های مسکن مهر استان اشاره داشت و ابراز کرد: اکثر واحد‌های مسکن مهر استان تحویل داده شده و بخشی نیز در حال تحویل است و احتمالا پنجمین یا ششمین استان کشور باشیم که بتوانیم پرونده مسکن‌های مهر را ببندیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید در مسیر تغییر نگرش، حمایت و تولید ثروت جدید در استان حرکت کنیم و دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه هماهنگ عمل کنند.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن ،مهر ،تسهیلات ،قیمت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman