مدیرعامل شرکت توسعه مسکن اردبیل مطرح کرد:

ساخت 1600 واحد مسکن در اردبیل

ساخت 1600 واحد مسکن در اردبیل
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۷ | ۱۳۹۸/۰۹/۲۰

مدیرعامل شرکت توسعه مسکن اردبیل گفت: شرکت توسعه مسکن اردبیل با هدف خانه‌دار کردن اقشار مختلف جامعه نسبت به ساخت 1600 واحد مسکن اقدام کرده است.
به گزارش اخبار ساختمان، وحید جودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت در 9 استان کشور و به صورت منطقه‌ای فعالیت می‌کند که در اردبیل نیز از سال 85 فعالیت خود را به عنوان زیرمجموعه بنیاد مسکن آغاز کرده است.

وی وظیفه ذاتی این شرکت را تولید انبوه مسکن در سطح ملی و منطقه‌ای اعلام و خاطرنشان کرد: موفق به ساخت 1600واحد مسکن در 13 سال اخیر شدیم بطوریکه بخشی از آنها تحویل متقاضیان شده و بخش دیگر در حال احداث است.

مدیرعامل شرکت توسعه مسکن اردبیل ادامه داد: ما در منطقه کوثر اردبیل و در حاشیه شورابیل احداث واحدهای مسکونی را آغاز کردیم و همچنان نیز عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها ادامه دارد و در کنار آن در سرعین نیز پروژه 102 واحدی در مرحله اسکلت‌بندی است.

جودی افزود: ماموریت ما از بابت توسعه مسکن به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی و بدون وابستگی به اعتبارات دولتی ساخت واحدهای مسکونی باکیفیت است که تلاش می‌کنیم به صورت خودگردان فعالیت‌هایمان را انجام داده و واحدهای احداثی را با نازل‌ترین قیمت اما با کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار دهیم.

جودی گفت: این مجموعه در منطقه کوثر نسبت به ساخت واحدهای مسکونی آسمان اقدام کرده و اخیرا نیز از طریق پیش فروش واحدهای خود را واگذار می‌کند که این پیش فروش در دفاتر اسناد رسمی به ثبت رسیده و مشکلی از بابت زمان و نحوه واگذاری وجود ندارد.

وی بهره‌مندی واحدهای احداثی شرکت توسعه مسکن اردبیل را از تسهیلات بانکی یادآور شد و اظهار کرد: بانک‌های عامل براساس رسوب و اوراق با نرخ سود 18 درصد تسهیلات خود را ارائه می‌کنند که تلاش می‌کنیم برای واحدهای جدید احداثی نیز این تسهیلات را دریافت کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مسکن اردبیل بیان کرد: امیدواریم شرایطی فراهم آید تا از طریق تسهیلات ارزان قیمت و کمکی که به این شرکت به عنوان یک مجموعه انبوه‌ساز مسکن ارائه می‌شود در راستای واگذاری پروژه‌ها با نرخ سود کم اقدامی قانونی انجام شود.

جودی خاطرنشان کرد: در کنار نظارت‌هایی که بر ساخت و سازها از طریق نظام مهندسی انجام می‌شود، ناظران مقیم و دفتر عالی فنی و مهندسی و نظارت شرکت نیز بر این ساخت و سازها رسیدگی می‌کنند.

وی همچنین به تلاش این شرکت برای ایجاد اشتغال برای زندانیان نیز اشاره کرد و گفت: با هماهنگی مجموعه حمایت از زندانیان ما تلاش می‌کنیم در اجرای پروژه‌ها از توانایی فنی و مهارتی زندانیان نیز در اجرای آن استفاده کنیم که این خود باعث ایجاد اشتغال در صنعت ساختمان می‌شود.

جودی در پایان گفت: در طراحی مجتمع‌های مسکونی این شرکت یک واحد سرایداری به صورت رایگان به فرد قابل اعتماد واگذار می‌شود تا در این مجتمع‌ها تمامی رفت و آمدها به صورت دقیق کنترل شده و امنیت و ایمنی واحدهای مسکونی نیز به صورت کامل مورد توجه قرار گیرد.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن ،اردبیل 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman