جزئیات تعمیر واحدهای سیل‌زده الیگودرز

جزئیات تعمیر واحدهای سیل‌زده الیگودرز
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۱ | ۱۳۹۸/۱۰/۲۵

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی الیگودرز جزئیات احداث و تعمیر واحدهای سیل‌زده این شهرستان را تشریح کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، علی رضایی با رسانه‌ها با اشاره به اینکه به دلیل بارندگی‌ها و سیلاب فروردین ماه امسال و با توجه به بافت فرسوده شهرستان الیگودرز، در اسرع وقت اقدام به بررسی خسارت‌های وارد شده کردیم، اظهار داشت: در مجموع از چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی بازدید میدانی داشتیم که از این تعداد حدود سه هزار و ۸۰۰ واحد آسیب دیده بودند.

پرداخت ۲۰ میلیارد برای تعمیر واحدهای سیل زده الیگودرز

وی عنوان کرد: تا کنون نزدیک به ۱۲۰ میلیارد تومان برای احداث واحدهای مسکونی پنج بخش شهرستان الیگودرز هزینه شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان الیگودرز گفت: همچنین ۲۰ میلیارد تومان برای تعمیر واحدهای خسارت دیده هزینه شده است.

رضایی تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت مقاوم سازی مسکن روستایی شهرستان الیگودرز به مرز ۶۰ درصد رسیده است و امیدواریم مردم نیز تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی را اخذ کنند.

پیشرفت ۸۵ درصدی واحدهای احداثی

سروش رئیس ستاد معین بنیاد مسکن کردستان در شهرستان الیگودرز نیز در سخنانی، اظهار داشت: ستاد معین استان کردستان با وقوع سیلاب از فروردین ماه سال جاری در شهرستان الیگودرز مستقر شد.

وی گفت: تعمیرات واحدهای مسکونی آسیب دیده شهرستان تا پایان شهریور ماه به اتمام رسید.

رئیس ستاد معین بنیاد مسکن کردستان در شهرستان الیگودرز افزود: همچنین در حال حاضر واحدهای احداثی شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در حال اجرا هستند.

سروش بیان کرد: برای واحدهای احداثی روستایی ۴۰ میلیون تومان از سوی دولت در اختیار متقاضیان قرار گرفته شد و ۱۵ میلیون تومان نیز تسهیلات معیشتی به روستاییان خسارت دیده پرداخت شد.

وی عنوان کرد: همچنین ۱۲ میلیون تومان کمک بلاعوض در شهر و ۱۰ میلیون تومان برای واحدهای احداثی متقاضیان در روستاها پرداخت شد.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman