قیمت مسکن در بوشهر و تهران برابری دارد

قیمت مسکن در بوشهر و تهران برابری دارد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۳ | ۱۳۹۸/۰۴/۱۲

استاندار بوشهر بیان کرد: قیمت مسکن در شهر بوشهر با برخی از نقاط شهر تهران برابری دارد که این میزان تورم بر روی افزایش سبد هزینه‌های خانوار تأثیر مستقیم دارد.
به گزارش ایسنا، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با بیان اینکه اصناف باید نظارت بیشتری بر قیمت بازار و نحوه عرضه محصولات داشته باشد، اظهار کرد: اتاق اصناف نقش نظارتی خود بر قیمت کالاها را در بازار بیشتر نشان دهد تا بخش‌های دولتی مجبور به مداخله نشوند.

وی با تاکید بر تقویت سیستم نظارتی و برخورد قاطع با متخلفان در عرضه، توزیع و ارائه خدمات، کالاها و اجناس گفت: وضعیت نامناسب تورم نقطه به نقطه در بوشهر نسبت به دیگر استان‌ها باید در کنترل و ساماندهی قیمت‌ها مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

تأثیر مستقیم تورم بازار مسکن بر افزایش سبد هزینه‌های خانوار

استاندار بوشهر همکاری شهرداری بوشهر در ساماندهی بازار میوه و تره‌بار این شهر را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: تفاوت قیمت محصولات کشاورزی در بوشهر با دیگر نقاط نباید فاحش باشد و نظارت و بازرسی در این عرصه مورد تاکید است.

وی با تاکید بر بررسی شهریه ثبت نام دانش آموزان در مدارس غیرانتفاعی افزود: در عرصه تعیین قیمت برخی از کالاها، خدمات و محصولات باید کارگروه تخصصی با حضور مسئولان ذیربط تشکیل و تصمیم‌گیری شود.

گراوند با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن در قیمت دیگر کالاها و خدمات تأثیرگذار است، افزود: قیمت مسکن در شهر بوشهر با برخی از نقاط شهر تهران برابری دارد که این تورم بر روی افزایش سبد هزینه‌های خانوار تأثیر مستقیم دارد.

بررسی کارشناسی برای تعیین قیمت در مهدکودک‌ها

استاندار بوشهر با بیان اینکه بازار باید در تعادل بخشی قیمت‌ها پیشگام باشد خاطرنشان کرد: بازار از ابتدای انقلاب نقش مهمی در عرصه‌های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، سازندگی، و خدمات رسانی به بخش‌های مختلف داشته است که اکنون در دوران تحریم ظالمانه دشمنان، باید نقش تأثیرگذار خود را در تعادل بخشی قیمت کالاها در حمایت از قشر ضعیف نشان دهد.

گراوند با تاکید بر جایگاه اصناف و کسبه در گذر از دوران سخت نظام تصریح کرد: انتظار می‌رود بازار و اصناف با ایجاد ظرفیتی مناسب زمینه دسترسی مردم به ویژه اقشار ضعیف به کالا و اجناس با قیمت مطلوب را فراهم نمایند.

وی حمایت و استقبال از بازار و اصناف را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: قیمت برخی از کالاها و اجناس در شهر بوشهر، با شهرستان‌ها و دیگر نقاط وضعیت نامتعادلی دارد که باید نظارت و بازرسی بر قیمت کالاها در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار بگیرد تا تعادل در قیمت‌ها محقق شود.

استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت شهریه ثبت نام در مهد کودک‌های استان بوشهر گفت: برای تعیین قیمت در مهدکودک‌ها باید بررسی کارشناسی انجام و سپس تصمیم‌گیری شود.

ایسنا

برچسب ها:

قیمت ،مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman