از 18 تا 21 تیرماه؛

آغاز بکار یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره

آغاز بکار یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۱ | ۱۳۹۸/۰۴/۱۹

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از امروز سه شنبه به مدت چهار روز میزبان شرکت های مختلف داخلی و خارجی و تولید کنندگان و دست اندرکاران صنعت در و پنجره است.
به گزارش اخبار ساختمان، در این نمایشگاه که با حضور «رضا رحمانی» وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد، بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین و آلمان حضور و مشارکت دارند.

در نمایشگاه امسال شاهد حضور شرکت های دانش بنیان و استارت آپ هستیم، ضمن اینکه کارگاه های آموزشی تخصصی مرتبط با موضوع در و پنجره با حضور اساتید و کارشناسان این صنعت برپا خواهد شد.

مخاطبان این نمایشگاه علاوه بر مصرف کنندگان عام، بطور عمده شرکت های ساختمانی، انبوه سازان مسکن و شهرک ها، مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی و ورزشی هستند.

رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره در جمع خبرنگاران افزود: در این دوره نمایشگاه حداقل ۶ هیات تجاری خارجی از کشورهای عمان، قطر، افغانستان، عراق، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان برای بازدید و مذاکره با شرکت های حاضر در نمایشگاه حضور میابند.

معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات صنعت در و پنجره، ایجاد زمینه های جذب سرمایه و سرمایه گذاری، آشنایی با نوآوری ها و پیشرفت های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی و ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اشتغالزایی و یافتن بازارهای جدید صادراتی و افزایش صادرات، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برگزاری هشت کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته از امروز تا ۲۱ تیرماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ایرنا

برچسب ها:

نمایشگاه ،درب ،پنجره ،مسکن ،صنعت 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman